Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Saturday 22 August 2009

Bulan puasa pun boleh ENJOY sakan kan

hari ni da hari ke berapa puasa ye?entah la weh.tau da heh.lupa.by the way, anne ajak buka kat luar.of course la dia yang drive.aku?mintak sorry banyak.pegang stereng kereta pun terketaq-ketaq lutut. =.="


anne called mintak aku SEGERA siap.segera ok.walhal kan, depa semua yang lambat.aku da panas menunggu.tape.puasa kan..sabar la weh.pergi depan uitm ni ada banyak benor kedai kereta sewa.so banyak choices, dan kitorang pilih yang mana satu idaman kalbu.eceh.da macam pilih kasut pulak kan..


dalam kereta ni ha.agenda penting.harus tangkap gambar!hah.ni la anne.roomate kesayangan aku.setahun setengah kitorang bersama.haip!bukan bersekedudukan.aku minat lelaki tau :p dia lah member carik gaduh, dia lah member tidur sama-sama.dia jugak lah yang dengar aku ngigau malam-malam.ish.malu pulak :)


perlu ada sikit over.maklum lah weh, model sebelah kau tu.




min la ni!kalau da start gelak.adoyai.tapi aku mesti rindukan dia lepas dia habis LAW kang.

so, ta reti lagi nak mengaku aku comel ke? :D






p/s - selamat berpuasa! :)

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

2 comments:

  1. yeh!!
    muke aku ade dlm blog omelan pompuan jawa nie!!
    hahahaha..aku suke!!
    Selamat berpuasa para pahana AKA manggis sayang!!

    ReplyDelete
  2. min: ko prlukn lbey byk gmba ke?
    wes orak payah..ngakeh2 ke belog ku wa'e *parah is speaking in jawa..
    bia kau bengong nk phm bhse aku min.hahaha aku jht.

    ReplyDelete

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D