Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Thursday 10 December 2009

Waiting is SICK!

....selamat datang....


suda banyak hari dalam bulan december.senang cite suda 1o la kan.dan katanye hari ni results exam keluar.ya!agak berdetap detup la jantung ku menyanyikan lagu rindu.aha!tipu.konon konon nak tengok results tapi sekali mesej aimi, dia reply:




"results kua malam ni"



adush!punye la aku eksaitet nak tengok results yang di tunggu-tunggu.dan aku pon mengonline la uitm punye student portal dan lihat apa yang ku lihat :


hah!lihat la puas puas!kol 10 malam baru kua seh!





hah!suda.ala.cam dapat dekan je nak kau nak eksaitet.tapi siapa tahu kan.ta janji tapi mungkin.mungkin?suruh study ta nak.suruh buat assignments pun main main.mm..tunggu dan lihat jela.gi mana ini dong!capek deh..ngan laptop ku yang suda mabok ngan bau rumah zahi ta balik balik.broadband pun ikut menetap kt situ.nampak gaya cam aku kena menggagau mana cc la.alahai...







aku bukan nak cerita pasal result ni.ta nak tahu pun.ta sanggup.betul orang cakap : kebenaran tu pahit.ok.ah!mahu cakap lain.










19 hari lagi sayang!










so?apa maknanya itu??lu pikir la sendiri!assalamualaikum..hikhikhik


sambil-sambil nak ingatkan orang,aku ingatkan otak ku sendiri.hadiah mau besar ye.kalau boleh bagi la porsche.ta pun arrange la party untuk saya ye kawan..ok darling!










PERHATIAN! : kalau tade sape sapa yang ingat hari tu,jaga la kawan-kawan ku sekalian!







bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D