Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Wednesday 6 October 2010

Entri untuk adik tapi kakak yang syok sendiri :p

dulu-dulu time form 3 nak PMR,aku memang sangat takut yang teramat sangat tengok TV.sebab apa?sebab tiap kali aku nak dekat je dengan TV tu,ayah da mula pandang-pandang jeling-jeling.so,muka tikuih cencurut aku pun muncul dan dengan segera aku terus berambus masuk bilik.konon-konon macam study la kan.berlakon sangat.walhal baca novel.dengar je bunyi tapak kaki,sorok kan novel bawah bantal.ta pun buat-buat pejam mata.tidur!heh!pandai berlakon kan..kan.. :)


time form 5 nak SPM pun aku pakai trick yang sama.dasar perempuan pelakon handalan.hahaha!boleh dikira dengan jari berapa kali sangat aku tengok TV time tu.sadis bukan?hah!begitulah ceritanya.takut ayah main jeling-jeling,nyorok dalam bilik.duduk diam-diam.pura-pura baca buku.study la bagaikan.walhal hakikatnya setidur.terbaik la kau fara!dan akhirnya bila keluar results exam,adehh!lagi sangat sadis.nasib baik tade fail.hampir-hampir?opps! (T_T)


dan sekarang,turn adik aku pula yang PMR.yup!start exam bila?heh!5 okt 2010.aku memang mengaku ta ingat langsung.ta try nak ambil tahu.tup-tup shakila inform (tu pun pasal adik dia pun amek PMR kan.kalau ta,tade la dia pun nak tau.sama la dengan aku kan.) dan-dan je terus aku called mama dan mula la kami bersembang la bagai.konon nak tanya pasal boy bila exam.sekali tu ha,mama ajak gosip.walaweh!mama terbaik la.sempat jugak main gosip walhal time tu nak ke kelas. :) boy?adik aku yang ambil PMR la.aku tade boy selain dia la.haish! (-__-")


dear bro,good luck PMR kau.tade fail mana-mana subjek ok?improve kan kau punya results.trial kau memang confirm hampeh cencurut.make sure PMR kau yang terbaik.promise ha..?btw,good luck.tamau da main game,pergi melepak kat cc apa kejadah,main bola,dan apa entah lagu aktiviti kau tu.cuti dulu semua kativiti tu.tade nak bercinta-cinta.kau tu budak sekolah.ta layak bercinta.kakak tape.dapat 9A's, besar habuan yang kau dapat.ok bro? :)






bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D