Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Saturday 10 October 2009

Tamau cakap banyak, kang mengalir je air mata ni

Setiap pertemua ada perpisahan.tapi perpisahan tu bukan untuk selamanya kan.. ?:71:

Anne


Roomate dunia akhirat.sumpah aku sayang kau sangat.tamau cakap banyak-banyak la weh.kau tade kat sini pun aku rasa macam nak touching da ni.banyak sangat kenangan kita sama-sama kan.semua benda boleh katakan aku buat dengan kau.kau ajar aku macam-macam.kau ubah aku yang dulu memang totally childish.sekarang aku da boleh fashoinable sikit la.walaupun agak weird kan?




semua kawan-aku kenal kau.sangat.pasal aku bangga cerita kat dorang yang aku kawan dengan kau.terima kasih weh datang dalam hidup aku.









p/s-syg anne ketat2!aku da start rndu kau la anne.macam mana weh =.="

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D