Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Friday 30 October 2009

Saya nak gomol kamu

minggu lepas kan ada kan presentation PC Maintenance kan.gila.aku rasa kalau subjek ni orang, memang da lama aku ajak dia kahwinkenapa?sebab tiap hari aku bergomol dengan benda ni.pagi menaip, petang taip, malam taip lagi.ha!tuuu diaaa.punyalah bersengkang urat-tersembur bijik mata-berpeloh ketiak-tidur terbongkang.nak siapkan assignment punya pasal.lastly presentation kena reject.hampeh tol.memang gila frust sangat.rasa macam mau jerit kuat.ta pasal aku wat dosa kering mengata subjek super ni.nasib la kau bukan orang.kalau ta, da lama aku tuutttt kau.


ha!ada ke patot nak buat satu tajuk pon sampai 1 jam.meleleh hingus aku fikir apa la ayat nak buat.da la english aku failed.mampos!palad tol kau-pc-yg-sgt-bengong.aku-pon-jdk-bengong.aku ta suka kau, aku nak clash dengn kau time 2 jugak.lepas ni jangan carik aku lagi.tapi ta boleh.sem depan kite nak kena bersama sekali lagi.nasib baik la kau tade final.tunggu jela carry mark kau.memang aku menuju kepaladan kerana kau!kau!sebab kau la kitorang punya presentation kena buat balik pasal tnak kurang markah.sebab kau la malam yang sepatutnya aku sedap meniduri katil ku terbantot.terus hilang nafsu aku kat katil.sebab kau la aku kena tidur lambat menahan mata dari memproses taik mata.kau banyak kecewakan aku!lepas ni jangan jumpa saya lagi!!!saya da tanak kawan ngan awak lagi.ingat ni PC Maintenance!!!! *maaf la miss hazila, bukan saya yang nak cakap sume ni, ada orang paksa saya.tehee :face60:




bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D