Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Thursday 10 September 2009

09/09/09

:88:rasa teruja tengok gadis-gadis litar ni? :)




hari ni, kami pergi buat research dekat Aimst University.ala, dekat je dengan uitm ni ha.kira macam berjiran gitu la.eh.bukan-bukan.bukan semua gadis litar ni pergi.5 orang je.Fara, Erin, Ieda, Nabilah & Atiqah.kami pergi naik teksi.berkepam la dalam teksi depan uitm ni.lebih kurang 10 minit jugak aku dok tahan pening dalam teksi tu.fobia la konon kan..


baru masuk gate, da macam wah awesome sumpah gila besar sangat Aimst ni.gila teruja la senang cakap.belum tengok dalam lagi.kau tunggu..ni ha, sikit clue library Aimst.superb besar.banyak tingkat.tiap departmentm, satu tingkat.kaya gila Aimst ni.sure la uitm kalah tertinggal 10 tiang kat belakang.


aku ni tukang tangkap gambar je.bahasa scientific ;Photographer.wah.aku da macam pro pulak menggayakan DSLR*pinjam.


ni baru betul gadis litar!

gedik kan?hahaha :)



da settled research, kami jalan round Aimst.haip!bukan la semua kwasan.mau cabut la skru lutut aku ni ha.kami pergi yang dekat-dekat je.terjumpa pulak lokasi menarik.so, biar gambar yang bercerita..


Eida Azreen

Atiqah AnuarNoorshazreen

Nabilah Bahar


Fara Farhana



siapa-siapa berminat nak sewa model, ehem..silalah tinggalkan komen.. :) :60:


:101:


then, trip aku dengan orang lain pulak.oh well of course.aku kan yang terpilih.hahaha!kali ni buka kat lokasi lain pulak.Restoran Bali-Bali kat dekat-dekat dengan Village Mall.first kitorang datang sini.so nak try something new la kan.

kenapa mesti muka yang sama je ye?


gila, artis ni!



gambar makanan?sorry!nanti kau terliur.daging rusa pulak.
| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D