Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Monday 7 September 2009

Minta maaf bila bulan puasa je?

actually, aku terfikir something.kalau kita buat salah kat orang, kena mintak maaf bila masuk ramadan je?kelau bulan lain ta boleh minta maaaf ek? =.="


tadi aku online YM.dok chatting.tiba-tiba "EX" aku ni buzz.konon-konon macam baik.memang la kena husnuz'zon kat orang kan..apa yang kami dok merapu?


:98:
Ryan : Minta maaf.
Aku : maaf untuk apa?

Ryan : sempena BULAN RAMADAN ni saya nak mintak maaf banyak-banyak.hantar la kuih raya ye.
(perlu ke mention kuih raya?)
Aku : untuk apa mintak maaf?dulu tu ta matang pun.
Ryan : Hm..




tengok lah.lelaki kan.ego tu lain sikit.ops!bukan aku nak banned smeua lelaki macam tu tapi hakikat kan.siapa-siapa yang ta puas hati.sila lah komen.jerit kat cbox pun boleh sahaja.


p/s - ok lah.at least dia minta maaf.walaupun kesalahan dia macam ta deserve untuk dapat kemaafan.

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D