Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Friday 4 September 2009

Ni lah namanya culture shock!

aku tatau la ni kali ke berapa aku keluar.berjoli sakan.adoi.betul kan culture shock namanya ni..konon-konon bukak puasa kat luar.AGAIN!sebulan ni berapa kali entah la heh asyik dok buka kat luar je.banyak duit kau kan fara.. :|


lokasi : Restoran Cinta Sayang.betul kan ada nama restoran ni?ke nama lain entah.ta sure la weh.yang penting menu memang terbaik!


Menu :

Ikan siakap masak 3 rasa
Tomyam campur
Taufu fa masak cendawan
Daging goreng sayur
Telu bungkus
Kurma *menu wajib berbuka
Jus tembikai
Fresh orange
Nasi putih





yang kiri tu excited betul nak makan.yang kanan muka lapar.sumpah hodoh!dan nak tunggu apa lagi weh?lagi lama lagi lapar lagi sejuk makanan tu.so, MAKAN!!




bila da kenyang da boleh senyum, merayau pergi Village Mall pulak.oh oh.esok-esok aku da habis study kat kedah mesti gila nak pergi VM ni.




masuk Shopalot.main binatang yang lekat pasir tu.ala, aku failed betul kalau suruh explain ni..tapi gambar tade pulak.so kau fikir jela sendiri macam mana benda yang aku cuba nak terangkan tapi aku tau, kau sure takan faham lah.


kau tau, gila mewah aku kat kedah ni.sahur makan Pizza weh.kau ada ke?hehe.belagak ni*angkat kening tinggi.


pasal da berenjoy punya sakan, sampai balik uitm memang sah lewat la kan.macam selalu, ta sah la kalau pakguard ta tahan.haruslah.tulis nama.tu pun harus jugak.tapi pasal kitorang student the best kan.pandai la gebang.pandai makan, pandai simpan. :)







p/s - da ngantuk, nak tidur.bangun awal untuk sahur.makan Pizza weh!nyum nyum..

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D