Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Saturday 30 January 2010

1,2,3,4..i love you

friendship means forever.orang cakap la kan.aku pun cakap gak macam tu.when we have find the true friends,we'll love them as much as we love ourselves.bukan semua kawan tu baik dan memang ramai kawan yang baik.bila kawan ada masalah,mesti kawan yang cuba untuk tolong selesaikan masalah kawan tu.mesti punyalah tolong.seorang sahabat yang baik ta kan sesekali biarkan sahabat sendiri terumbang-ambing di lautan bergelora.*ececeh.ayat ku sangat hiperbola. (-__-")


macam yang aku tengah kena sekarang.kawan aku ada masalah.dan aku cuba nak jernihkan situasi dia.mungkin ada orang yang fikir aku menyibuk.


"eleh fara tu,suka sangat nak menyibuk hal orang.masalah dia sendiri berlambak"


mesti punya lah ada mulut-mulut berbau longkang yang cakap macam tu kan..kan..sebab aku menyibuk?aku nak kurangkan sikit ketensionan sahabat tu.aku nak dia rasa ringan kepala otak yang dah kena langgar stemroll.aku ta sampai hati nak biarkan kau hari-hari tanggung sakit,kejap-kejap mengagu pening kepala.kejap-kejap cakap sakit perut ta makan.kejap-kejap bagitahu gastrik cirit kau datang. (-__-").kejap lagi cakap kepala kau kena hempap batu besar.aku yang dengar kau mengadu itu ini pun ikut dah terjoin sakit pulak.


weh.assignment kita sem ni berlambak-lambak.ahad ni assignment encik sufi.lepas itu assignment encik hafiz dengan miss yana pulak yang take turn.ta lama lagi assignment individual miss@puan hazila pulak.lagi,nak kena buat research untuk assignment puan haziah.hah!tengok2!tengok la tu.baru nak sebulan masuk sem.assignment dah berderet-deret ajak dating.saje nak bagi ingat.


kepada encik pakwe sahabat saya yang tinggal jauh di nun sana.fahamilah sahabat saya.memang kau orang dah together-gether banyak tahun kan.dan walaupun aku kenal sahabat aku lebih setahun sikit je dari kau,ta semestinya kau boleh nak control dia lebih-lebih kan.baru couple.belum kahwin kan.sahabat aku tu pun perlukan ruang dia untuk hidup enjoy dengan kawan-kawan lain.sebelum jadi milik kau mutlak.ta payah la kau kongkong sangat perempuan tu.dia tahu jaga diri.fahamilah sahabat aku tu.





minta maaf la kalau nak termenyibuk hal orang lain kan.bukan apa lah.cuma nak jadikan pengajaran.aku ta nak kes macam ni jadi kat aku pulak.hopefully.bila kau cakap yang kau sayang kita orang;


"aku syg kan open minded ko FARA,aku sygkan ko nyer attention TQA,aku sygkan fkrn jauh kau HANA n...aku sygkan sikap mengarut ko TNAH..."




aku lagi sayang kau,sahabat!







bye!
| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D