Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Thursday 14 January 2010

Selamat pagi semua!

saya suda di rumah!aku sangat gembira dan eksaitet kerana duh 2 minggu aku terduduk kat kedah yang sangat "tercinta" itu.ehemm.walaupun bukan kat rumah la sangat kan.kat jalan on the way balik dari teluk intan.pergi celcom center.jauh kan dari sabak bernam nak ke teluk intan semata-mata nak pergi center.itulah hidup saya ye tuan dan puan adik abang kakak.bukan nak kata apa la kan..tapi aku dah terdidik untuk tinggal kat kampung sejak aku keluar perut.so dah ta hairan la kalau benda yang superb-superb ta ada.contoh la..mana ada mcd.paling power pon kfc.tu pon seketul je.kat sungai besar.selain dari kfc?restoran kassim.bahahaha.tu jela yang ada.elok-elok ada fajar dulu dah tukar jadi the store.pastu tutup pulak dah.ta tau la pulak kenapa kan?tapi at least ada la jugak kan billion kat sungai besar sabak bernam.boleh la jugak mak-mak shopping cuti-cuti malaysia.


tapi sekurang-kurangnya bila aku dah terdidik dari kecik untuk hidup ta mewah,kurang la sikit belanja aku.walaupun bila aku dah terjerumus tinggal kat merbuk tiap minggu memang mesti pergi sungai petani kan.macam-macam ada.terboros dan tergoda jugak lah mata aku.adoyai.bising mak aku..mm..pandai-pandai la aku hidup. (-__-")


hakikatnya aku senang dengan hidup yang sekarang ni.ta pernah la apa yang aku nak ta dapat.yang aku nak ta dapat tu benda yang mustahil la kot.ada ke patut mau cincin habib jewels?ta patut la kau fara!watsoevah sungguh.lupa kan jela.saya senang dengan hidup saya sekarang.ada keluarga yang sangat supporting.ayah dengan mama yang superb.adik-adik yang mengada-ngada minta kasih sayang.ahaha.kawan-kawan yang elegen versatil cumel.la sangat kan korang? (-__-")


terima kasih dunia.terima kasih ya tuhan.saya bersyukur.


sebab cuti kali ni cuma 4 hari je kan.cuti sebab birthday sultan kedah.dan sebab khamis aku ta ada kelas weh!aku kelas sem ni 4 hari je.hahaha.jangan jeles kau anne!aku mahu plan apa yang mau buat.motif utama mau dating ngan syg saya.sabtu ni.tunggu i ye syg..






bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D