Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Sunday 10 January 2010

Rasa seksa bila dengar rumers

kenapa aku bagi tajuk tu?kenapa aku cakap ramai yang akan kurus?kenapa aku banyak sangat soalan?ni la yang aku nak habaq.mai che' ramai-ramai..kerana dining tempat tinggal ku yang dikenali ramai sebagai MASRIA.ye!agak besar di situ.besar punya!dan berwarna hijau pulak.dining masria sudah ditamatkan perkhidmatannya.kerana saya dengar cerita dari mulut ke mulut ke mulut lagi yang dining masria mahu dujadikan sebagai dewan serbaguna.dewan serbaguna?!serbaguna nak guna macam mana?serba serbi guna digunakan ke?saya ta tahu la.mak leha..kenapa tempat kais mengais kami mengisi makanan ditarik balik?jangan la main tarik-tarik..kita main tolak-tolak ye..aish!mengarut pula saya..mak leha..pulangkan balik dining kami...pulangkan...


walaupun mahsuri ada dining gak tapi mana nak cukup.bayangkan kalau penduduk daerah mahsuri bercampur dengan masria membeli makanan.mahu tak penuh dining tu?mesti berhimpit macam nasik himpit sardin kepal dining tu.mesti punya makanan kat dining mahsuri stok terhad.dengan penduduk mahsuri dan masria bergabung tenaga mengerumuni meja-meja makanan berebut ayam goreng yang besar punya tu..


oh.ta lupa pulak.dining restoran malinja yang sangat very d vogeh dah macam hotel pulak kau lawat hari tu.siap ada kerusi tempatsandarbelakangpanjangyangsangatselesa.haha!hamik kau.aku terpegunterpesonatertaksub.murah pun iye gak terima kasih la kak dining yang letak harga sangat murah yang puas hati punya.

ok la.ada foodcourt.saya tau la.tapi kat foodcourt lambat makanan mau siap.turn kita yang order ni no 18,makanan yang baru siap order no 10.apa cer?kadang-kadang turn no 18 ta sampai lagi,no 23 dah siap.macam mana ni makcik peah?kami sudah lapar..kalau dah lepas pukul 8 pulak memang stok meja dah penuh cap jempol la.dengan kapel-kapel dok main mata dari mata turun ke hati.geng-geng sekelas mai datang buat jamuan.adoyai.oh!ta lupa ngan kapel yang syok berdating kat tepi-tepi longkang tu.selamat berkapel semua!macam mana ni?


baiklah..saya sedar depan uitm ni berderet-deret kedai makan ada.cakap je semua nama kedai ada.kedai tomyam siam.kedai ct yana.kedai kapel kuning.kedai sate.macam macam ada.dah macam astro pulak kedai makan depan uitm ni.tapi masalahnya jauh.sebenarnya malas nak jalan.elok-elok dari bilik lapar.sampai kedai melantak habis-habis.time nak bawak perut balik bilik berlengkang kangkung sudah lapar balik.aisehmen..aiyoyo..amma..appa..


kalau susah sangat.sewa kereta kat depan tu pergi la sungai petani.kat sana berlambak kedai makan.cakap je nak makan apa?western.seafood.makanan hotel.kedai mamak.macam macam ada.hot mas.restoran cinta sayang.warung sisha.bali bali restoran.coffee bean.foodcourt tesco.hamik la semua bungkus bawak balik rumah ye..



so...macam mana mau makan?apa susah?nganga mulut suap makanan kunyah nikmat-nikmat.habis cerita anda semua.ta pun malam ni rendam megi.2 minit dah siap.kunyah-kunyah suda kenyang.jimat duit ptptn.ta pun bawak rice cooker dari rumah.masak nasik goreng.hahaha..jangan marah ye cik roha sayang...senang.tutup cerita.


tapi bagus jugak buat usaha tangga macam ni kan.lupuskan je dining masria tu.biar kurang sikit aku makan.turun la berat aku sem ni.hahaha.hari tu curik-curik timbang kat watson suda turun 4 kg seh.gumbira!syg..u suda kalah ye.u turun 2kg je.muahahahaha!!








bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D