Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Monday 22 February 2010

Balas dendam!

oh!lama ta membelog..busy ah!cuti chinese new year pergi melancong rumah aimi,berjalan ke sana-sini singgah central market.oh,i like!barang sangat murah.shawl yang jual kat cs RM14,kat cm dapat RM 8 seh.bayang!*HIC?watsoevah!pastu merayap pulak pergi rumah anne-KAJANG.merendek dengan member yang sengalicious.oh.kawan saya memang sangat best yang very the best tersangat best.anne, ellie, mean, elina.kawan2 baru~ta ingat nama la kawan.sorry.then baru ah bergerak pergi selatan.balik JOHOR!kampung ayah saya~parit kasan.bergomol dengan bau johor.pergi kenduri kahwin miss hazila a.k.a puan hazila.parit kemin?yela tu.pastu berjalan telan angin kat tanjung agas.wah!syok ah.CNYtapi aku pulak yang bersukaria holiday.ta ingat assignment?!lalala~*huh!alasan.



dan..lepas penat tengok tempat orang.akhirnya aku balik jugak rumah yang suda 1 bulan lebih nggak ketemuan.rindu seh sama rumah!ehem..sebenarnya rindu lain.kan.kan.ta sabar rasanya mau ketemuan sama buah jantung pisang saya!4 hari kat rumah dan separuh dari 4 hari tu aku habiskan dengan sayang saya..siapa?si buncit epy la.dating~dating~dating sampai lebam.ketuk-ketuk keyboard cc sampai jahanam tercabut button dah.tengok yayang saya main skate.wah!aku tengok dia macam sangat seksi.oh!perut dia yang seksi ye.lalala~pergi pasar malam together-gether.dia tinggal aku kat belakang.dah la berat gila babeh yongtaufu 22 ringgit.huh!ada ke beli gunting-gunting tu sampai 22 ringgit??!MELAMPAU!oh!kami bermain mata sampai juling~malam jumaat tu nak balik,petang tu la sempat lagi ketemuan.lepas rindu seh.huhu..suda rindu lagi ni.. (-__-") oh syg..paraciente~


sekarang suda di uitm yang sangat sangat sangat tercinta ni.lalala~dan sedang bertungkuslumus mengerjakan assignment.bertungkus la sangat kan.tidur je yang lebih ni apa cer?esok nak present malam ni baru nak berpeluhbasah kuyup siapkan.belemuih!memang pantang sangat.pantang jumpa.oh ok.mau siapkan assignment yang terbengkalai retak menanti belah.ececeh.da macam lagu ella pulak.yeke?ntah.. (-__-")


*hell i care?









bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D