Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Sunday 28 February 2010

Mintak maaf lahh

cuaca kat uitm kedah hari ni sangat nyaman.angin sepoi2.udara sejuk.
tapi
hati aku ta sama dengan suasana hari ni
hati aku ta tenang
hati aku resah,serabut
segala wayar dalam otak berselirat
urat kat dalam badan terbelit
kenapa la agaknya kan..? :(



mangsa? epy ♥
sori sayang..



p/s-naim,sori ah kalau kau terasa dengan apa yang aku cakap.ta sangka pulak kan kau boleh terasa sampai macam tu sekali.aku ingat bila kau stok cakap lepas kat orang,kau boleh terima kalau aku buat macam tu kat kau.ta sangka la kan.sori la ye.minta maaf la banyak2.oh!aku harap kau punya bisnes maju jaya dan selalu sukses la ye.dan masa depan kau terjamin selamat berjaya!









bye!
| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D