Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Thursday 25 February 2010

Lagi pasal UiTM



khamis~oh.tade kelas ye.jangan jeles ah.tapi kena buat research la pulak kan.jauh gila babeh.kat PSB.psb?PERPUSTAKAAN SULTAN BADLISHAH la.adoi..dah settle menyoal menanya menjawab cik sufy (librarian comel -> adik encik sufi la weh.ta sangka2) tu,si arif ajak pulak aku pergi unit fasiliti.jauh seh.lebam ah kaki aku berjalan.dah la panas kan.alasan dia:


kau kan *masek aku



ok.tape la.aku terima.and again,dia ajak pulak aku naik HEP.alasan dia lagi:


kau kan masek aku



AGAIN!tape arif.tape ah.dan malam ni masek kena ronda UITM tampal iklan.kol 11 malam.ta boleh lagi malam ke syg?




~~~~~~~~~~~~~~~~~~




oh!cuti maulidul rasul ye..rabu petang.khamis.jumaat.sabtu.ahad.kira cepat berapa hari cuti?kira!tapi ta payah ah nak balik.mama ta bagi..mengada ah aku ni.baru seminggu dah gedik nak balik lagi (-__-") btw aku dah plan kat organizer.ececeh.organizer la sangat kan.macam artis.watsoevah!


jumaat~
bangun tidur kol 12 tengahari
masih lagi kat katil
mandi
sambung tidur
assignment?ah.lupakan je..


sabtu~
plan cam nak bangun tidur kol 10
mandi
makan..makan..sampai lebam
assignment?dateline cam lambat lagi je.


ahad~
sepatutnye kelas pukul 8
bangun lambat!yeah!!
study untuk test?nanti kot.. :)





*majlis sekretariat


selamat menyambut maulidul rasul kepada semua umat islam seluruh dunia!salam..







bye!


| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D