Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Monday 20 September 2010

Berita gembira semua!especially girls..

dengan rasa bangganya,aku nak announce kat semua gadis yang comel-comel,ta gedik sikit pun,ta mengada walau seciput,mata besar-besar,rasa diri tu lagi better dari aku..sila AMBIL PERHATIAN di sini ok!dan pastikan kau orang semua berminat untuk terima tawaran aku.kalau da awal-awal tamau sila klik pangkah kat atas tu ha.dengan segera.oh by the way,tawaran aku ni perlukan syarat-syarat kelayakan aku.atas tu cuma sikit je syarat-syaratnya.


1- single
2- berminat untuk bercouple
3- tahan hati dengan ketidakperhatian
4- sanggup berkongsi
5- sedia untuk menjadi mangsa


apa tawaran aku?tawaran aku ni juga terbuka kepada perempuan-perempuan yang memang gilakan lelaki la***** tu dan suka nak main tackle dia sepanjang dia dengan aku.tape lah.sekarang kau orang da ta payah rebut-rebut lagi ok.aku bagi dengan senang hati.tapi dengan syarat,kau orang kena la kuat semangat.sebab dia ni lelaki mata bola keranjang.ops!tergedik suda :p


aku tahu ada antara kau orang yang baca blog ni memang selalu nak attack aku kan.ok.thanks atas perhatian kau orang yang selalu nak ambil tahu pasal aku.aku hargai sangat-sangat.and by the way,silalah tackle lelaki pujaan kau orang tu.dia sekarang da single and solo-molo gitu.tapi tatau kalau kau orang perlu untuk berebut juga dengan seorang gadis yang digelar dayah.student kolej komuniti.tinggal kat sungai buluh.ok.ta banyak info yang aku boleh sampaikan.


jadi..ada yang berminat?silalah singgah facebook dia.gambar?aku ta sediakan.dan tertera nombor phone dia kat facebook tu.emel pun disertakan.rasanya ta perlulah aku nak bagi tahu apa nama facebook dia.dan ta perlulah aku nak sertakan no. phone dia.amboi.semua aku nak suapkan.then..silalah! :D


kalau ada yang terasa tu,jangan la pulak nak cop aku ni perempuan gedik,mengada.then cakap ta suka aku,ta sayang aku lagi.terima kasih la banyak-banyak ok untuk semua.delete semua gambar aku yang tertag kat facebook kau.delete segala komen aku.terima kasih banyak-banyak.alasan bodoh kau tu memang sesuai dengan orang macam kau!


good luck girls!






bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D