Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Monday 20 September 2010

A...P, Q, R, S, T, U, V, W, X, why, Z

kenapa jadi semua ni?
kenapa kau nak buat hubungan ni sedangkan kau tahu satu hari nanti kau mesti nak tinggalkan aku?
kenapa kau ta pernah sikit pun nak jaga hati aku?
kenapa kau mainkan perasaan aku?
kenapa kau ta boleh cuba?
kenapa dengan senang-senang je kau boleh berubah?
kenapa kau tanak bertanggungjawab?
kenapa kau ta boleh setia?
kenapa kau buat aku macam perempuan hina?
kenapa kau anggap aku perempuan jahat?
kenapa kau boleh jadi tade perasaan?
kenapa kau buat aku ni macam tade perasaan?
kenapa kau ta pernah faham aku?
kenapa kau masih pilih aku dulu sedangkan aku da tanya kau betul ke serius?
kenapa kau ta pernah hargai semua pengorbanan yang aku da buat untuk kau?
kenapa kau lebih pentingkan kawan-kawan kau yang bukannya betul-betul anggap kau macam kawan?
kenapa kau terlalu agung-agungkan kawan-kawan kau?
kenapa kau cakap kau lagi bahagia dengan kawan-kawan kau?
kenapa kau cakap kau ta bahagia dengan aku?
kenapa masa kau masih sayang aku dulu kau bagi janji-janji?
kenapa masa kau masih sayangkan aku dulu kau sangat indah?
kenapa dulu kau cakap kat aku "you are my only one i want"?
kenapa dulu kau cakap kat aku "you are perfect for me, dear"?
kenapa dulu kau bagi aku love letter?
kenapa dulu kau cakap kau sayang aku?
kenapa dulu kau cakap kau bahagia dengan aku?
kenapa dulu kau flirt aku?
kenapa dulu kau buat aku sayang kan kau?
kenapa tu semua dulu?
mesti kau da lupa dengan "alert and grab" kan?





oh.patutlah semua ni jadik.sebab..
kau tade da text aku.
kau tade da nak call aku.
kau tade nak panggil aku sayang macam selalu.
kau tade da nak care aku lagi.
kau tade da beriya-iya cakap rindu-rindu.
kau tade lagi nak dengar aku cakap banyak-banyak.
kau da malas layan aku.
kau da tade masa lagi untuk aku.
kau ta pernah tanya aku banyak-banyak.
kau tade bagitau apa yang kau buat.
kau tade da cakap lembut-lembut dengan aku.
kau ta layan aku macam copule sepatutnya dilayan.
kau ta faham aku.
kau ta lagi nak tahu mana aku pergi.
kau ta lagi nak tanya aku da makan ke belum.
kau ta lagi tanya khabar aku.
kau ta lagi nak sembang panjang-panjang dengan aku.
kau da berubah 100%.
kau da ta macam kau yang aku kenal dulu.
kau salahkan aku.
kau cakap kau perempuan gedik.
kau cakap aku perempuan mengada.
kau cakap kau ta suka aku da.
kau cakap sayang kau kat aku da makin kurang.
kau cakap kau ada kenal seorang perempuan.. :'(
dan kau cakap perempuan tu yang selalu ada bila kau sunyi.....





walhal kau tahu kan..
ke buat tatau?
aku selalu ajak kau text.
tapi kau tanak.
alasan kau?
ta suka text sebab tatau apa benda yang nak disembangkan.
ok.
aku faham dan terima.
mungkin betul.
kau nak spend masa dengan kawan-kawan,family.
lepas tu mesti kau sunyi kan.
then perempuan tu datang.
aku pulak kau lupakan.
betulkan?




tape la kan.terima kasih banyak-banyak buat aku macam ni.satu je pesan aku.what goes around comes around.kawan baik kau sendiri cakap.karma.someday,kau akan menyesal and cari aku balik.kawan baik kau sendiri yang cakap macam tu ok.dan jangan terkejut,kawan baik kau jugak yang cakap.kau playboy.kau ta boleh dipercayai.kau banyak perempuan.kawan baik yang kau agungkan tu yang bagi tau aku.tapi kau masih lagi percaya kan kawan baik kau.dan kau terus tinggalkan aku...




aku tade la sampai down yang teramat bila kau pergi.tapi aku sedih.tapi tade guna aku nak terus sedih sebab kau.terus nangis sebab lelaki macam kau.walhal kau sibuk bergembira dan suda makin lupakan aku,lupakan semua yang kita pernah buat sama-sama.




selamat tinggal.terima kasih bagi aku kenal kau.walaupun kau da lupa hari tu.28 mei 2009.lokasi pusat koko sabak bernam.kau pakai baju t-shirt pink.aku masih ingat semua.tapi kau da lupakan semua tu.aku tau..







bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D