Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Friday 3 September 2010

Nak raya da ek? :D

sikit hari lagi la suda mau raya.suda hari ke 23 ramadan.raya raya raya.selamat hari raya.aku nak puasa penuh ok.PUASA PENUH! :p


mungkin rasa nak raya da sebab macam lama sangat ta update blog kan.dan mungkin juga sebab aku da lama ta baca blog-blog yang di update mereka-mereka.sibuk.sibuk dengan FACEBOOK.walaweh!yibba! :p facebook memang sangat indah.


tiba-tiba pulak teringat kenangan puasa masa kecik-kecik dulu.masa tengah adik-adik comel-comel gemuk gebu.saya malu (-__-")da la gemuk gedempol.makan banyak pulak kan.gemuk macam mana?ta payah la tau.malu gilak babeh!haish.tengahari lepas balik sekolah,mama tade sebab pergi latihan memandu kereta.aku dok kenyit-kenyit freezer.ulang tayang balik air apa aku minum buka semalam.jalan dekat freezer.usha line.line clear!jadik james bond.(background music lagu pink panther.hahaha)yeah time tu drink bebeh!gluk gluk.hah!lega.tinggal separuh air tu.tenuk!teruk!dan yang paling penting mama tatau!pandai kan pandai kan..


tapi jangan risau kawan-kawan.ana suda jadik baik sekarang.suda tidak mencurik minum itu air itu dalam punya freezer.ana suda taubat la.suda insaf.minta maaf kat tuhan sekarang!


teringat lagi.beli baju raya.tudung raya.kasut raya.beg raya.dapat duit raya.jalan kat jalan raya.main bunga raya.eh.bunga api.mercun.meriam.meletop-letop.almaklum lah kan.kampung.kalau tade bunyi babom-babom memang sah confirm sure ta meriah langsung la.


sampai ada satu hari dalam bulan puasa jugak.aku ta sure tahun bila entah.tengahari pulak tu.rumah aku ada cipta meriam paip.paip je weh.haram punya tau illegal :p datang pulak pakcik polis 2 orang.depa p pijak-pijak meriam illegal kami tu.habis meletop.eh.hancur la meriam tu.ta kan nak bunyi babom pulak.aku dengan adik-adik plus mama pon join jugak tengok drama mari pijak meriam bersama pakcik polis.hampa gila hati kami.ta boleh da main meriam lagi.ta boleh da nak main letop-letop walhal kadang-kadang bunyi macam kentut je.puss.. (-__-") sedih sangat.sampai hati pakcik pijak meriam kami? :'(


tu semua zama kecik-kecik secoit je.sekarang da besar panjang kembang.dulu adik-adik kecik-kecik je.sekarang adik-adik lagi besar dari kakak.sekarang da kurang masa nak main mercun dengan adik-adik.yela.kakak kan jarang balik rumah bulan puasa ni.balik tu hari je,awal ramadan.5 hari.ni nak balik lagi hujung bulan puasa.pakej balik sekali dengan raya punya.kakak jauh kan.kat kedah.so,ta boleh selalu balik jumpa adik-adik.eh.ok.buat ayat touching.nak sedih.nak nangis.ah!suda2!nanti kakak balik kita kasi pecah itu kampung.kita kasi letop itu kampung.main segala bapak meriam batang kelapa.kasi gegar punya! :D oh2!ta sabar mau balik kampung.jumpa family.saudara.jiran.


esok pukul 9.15 malam aku start meninggalkan kedah.balik selangor.doakan jela perjalanan bas yang aku naik selamat pergi dan balik.mau raya dengan family.ok :D


dan mungkin lepas ni ta blogging kot.lepas balik kedah baru sambung balik.kat rumah tade line internet.mahal!argh!tension.so,ini blog sebelum balik raya dan selepas balik raya.sekali pakej pergi balik aku bagi.enjoy yah!


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.MAAF ZAHIR BATIN.kalau aku ada termaki terhamun terngata tersasul sepanjang aku berblogging ni.biasa la kan.manusia.minta mak kuih sepotong saya mahu makan kerana perut kosong.nak bagi pantun sikit..



dua tiga ringgit duit raya,
selamat hari raya.hahaha!





eh2.baju raya aku tahun ni kaler pink dengan purple tau.saje gedik nak bagitau.nak bagi kau orang jeles.hahaha!wek :p







bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D