Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Wednesday 15 December 2010

Hari kau keluar, maunya cabut tangkai jantung pisang aku. ^^

terima kasih banyak-banyak!banyak la terima kasih sama semua.hadoi2!mau cerita sama semua.almaklum la sahaja kan.RESULTS exam suda mencongok kan muka.dan dengan ikhlas hati aku nak tick right kat aku punya wishlist tu ha.results exam aku da keluar.5 hari yang lepas.bersamaan 10 disember.yela,kan hari ni 15hb.pandai kan.pandai kan?saja nak bagi hati gembira.akibat?results hampeh! (-__-") tapi tade la hampeh sangat.ngee~


dengan ini, macam entry tiap kali results keluar, aku mesti nak buat ucapan terima kasih la, tahniah la takziah la apa la.konon-konon nak appreciate kat semua yang da bertungkus-lumus.walhal saja nak buat ayat-ayat manis ayat-ayat cinta.hehehe *winkwink* da la semua subjek gred macam apa entah.memang layu ta berbunga la senang cerita.tade gred A+, A, A-.memang semua yang A tu tade la gamaknya.sedih ni.nampak ta?


tapi apa kan daya hamba yang hina dina ini.ops!bukan dina penyanyi yang chubby tu ok.dia tade kenal i, i pulak pun tade la kenal dia sangat.eh2.sebenarnya boleh kan aku pendekkan apa yang aku nak taipkan.tapi ngape melalut mencarut cencurut je ni?gedik suda!ok.pendekkan cerita jela ye..




results exam sesi julai-nov 2010. boleh tahan la.naik la jugak pointer.boleh la senyum sikit.bandingkan sem lepas kan.walaupun tade dekan.walaupun tade 3.5 kan.berbaloi dengan usaha tangga kejayaan aku tu yang ta berapa nak jaya.dan tade la sampai ada paper repeat.uish!!takiyt sangat tu.mintak dijauhkan la.mama, ayah :D


thanks so much. especially lectures ; miss madam mell a.k.a marlia (preservation), mr. hafiz (archive), mr. zool (programming), mr. sufi (cataloguing) *yang sipi-sipi lagi repeat* & mr. mahadi (e-publishing).ta lupa group members, classmates, coursemates & lovely housemates.sayang banyak-banyak!


love much much paling utama ialah family saya!ayah, mama dan adik-adik.terima kasih sanagt.mama yang ta pernah lupa mesej tiap hari sepanjang sem lepas.boleh kata tiap hari mama akan called dan mesej tu ta pernah ta ada.ayah pulak yang memang murah hati transfer credit tiap aku ketandusan duit untuk topap.ayah jugak la yang kejutkan aku bangun time pagi hari exam.walaupun exam petang kan.hehe.ayah mama yang prihatin, suruh baca buku, bank in duit, sanggup hantar ambil aku kat stesen bas, dengar aku mengadu itu ini, macam-macam sangat.adik-adik?sayang sangat!



p/s - apa aku punya results?biarlah rahsia.. :)
p/s/s - gambar juga tade untuk entry ni ok :D








bye!
| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

2 comments:

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D