Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Wednesday 8 December 2010

Aktiviti wajib aku lahh


cak!!


sekarang kan tengah musim cuti sekolah kan.sekarang jugak la tengah nak musim semua pengantin nak buat majlis kahwin yang grand kan.sekarang jugak lah time aku nak kongsi apa program aku buat time cuti-cuti malaysia hujung tahun ni.nak tahu apa yang aku buat?aku pergi naik BUKIT BROGA, SELAYANG.nak tengok gambar?mari sini klik [sini].hah.tengok lah gambar-gambar aktiviti yang aku buat.kat [sini] pun banyak jugak gambar.malas nak klik?tape.aku hidangkan je bagi mata kau orang tinggal makan.tapi sikit jela ye :D




ha!tu baru naik bukit.ni nak tunjuk gambar lain pulak.tu hari aku pergi kenduri kat rumah sedara yang dari belah siapa entah.ta pasti pulak.yang penting tu sedara aku la kan.lokasi ; TANJUNG KARANG.tade pulak amek gambar pengantin tu.ta rapat.almaklum sahaja lah ye.balik kenduri, singgah pulak rumah sedara yang boleh dikatakan rapat jugak lah.nama sedara aku ni ADENAN & NORMAH.supposedly aku panggil dorang wak, pasal mak aku sepupu dengan wak normah ni.dan yang paling penting, wak normah ni ada baby kecik cantik comel gebu alololo. :D


presenting! NUR'ALIYATUL FITRI.

mak dia cakap letak nama fitri pasal dia lahir malam hari raya adilfitri tu hari.nak lagi muka dia?


hah amek kau.sekali *melet dia bagi.tiba-tiba rasa gatal nak ada anak pulak.ngee~ time tu semua yang datang kerumun keliling dia.



siapa ta teringin nak cium budak kecik gemuk cantik gebu ni?aku punyalah cium dia sampai lekat bau *malu*


lagi pulak rumah wak normah ni cantik.dia punya landskap siap ada kolam lagi.siap titi tu ha.





lastly, thanks lah rajin baca semua benda mengarut aku ni.dan selamat bercuti ye.selamat jugak berpengantin baru.




p/s - sori tulisan buruk :D
*melet - jelir lidah.







bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D