Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Monday 6 December 2010

Sakit rupanya kan?

tadi online facebook.almaklum sahaja la kan.lama da tade menjenguk facebook yang memang suda semakin boring tu.da aku terklik pulak satu profil ni.profil 'dia'.ternampak something.dan tiba-tiba muncul rasa yang macam-macam.rasa apa ye?


sakit
pedih
kecewa
sedih
hancur
hampa



segala macam jenis rasa yang ta enak tengah berguling-guling dalan hati, paru-paru, jiwa, pankres, limpa, perut, jantung aku ni ha.aduh.sakitnya la kan?dia ta rasa kot macam yang aku rasa ni.dia tatau apa yang aku rasa.dan dia takan pernah tau apa yang aku rasa ni pasal dia takan pernah nak jenguk blog yang hampeh ni.aku tau kau bukan jenis lelaki yang suka nak membaca, pasal apa aku tau tau?pasal aku kenal kau.aku kenal kau bukan sehari, bukan seminggu, bukan 4 bulan.tapi kenal kau lebih setahun.macam-macam yang aku tau.tapi kau..kau ta pernah cuba nak kenal aku kan... (-__-")


aku cuba nak benci kau.aku berjaya.sangat berjaya.tapi sekejap je.lepas tu datang balik rasa sayang.macam dulu.macam-macam da aku cuba buat.semua jadik.tapi semua tu sekejap je.semua aku da buat.satu je yang aku ta pernah buat.lupakan kau.ermm.. :'(







weh.aku nak nangis sangat sekarang ni.betul nak nangis sangat!!sangat sakit tau dalam hati ni...huwaa!! :'(








bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D