Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Monday, 21 March 2011

Rezeki jangan ditolak

Assalamualaikum readers! :D


Punya lah dok perah-perah jus otak ni, apa yang i nak update kan. Blogwalking sana sini. Tengok Heartbeat punya account, tengok Nuffnang. Selama da lebih kurang setahun jagung lebih ni kan. Alhamdulillah, rezeki i kot lah kan. Ada jugak yang murah hati.





Klik kalau nak tengok berapa earning yang i dapat dapat ok :D Tapi kalau lagi baik hati tu, marilah klik lagi banyak-banyak sini ok. :)








p/s - Thanks a lot! :)





| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

2 comments:

  1. yuuhhuuuuu...tp ak xnaek2....adeh

    ReplyDelete
  2. @azuha rahimi

    kejap lagi weh.kau tunggu lagi dua saat.gerenti naik. :)

    ReplyDelete

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D