Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Thursday 1 December 2011

Luahan hati yang tak terluah (Part 2)

Assalamualaikum w.b.h

Jawab jangan tak jawab. Pahala ni :)
***



When the things exposed, you are totally changed! Bila dah terkantoi yang tak lah kantoi mana pun kan. Kau terus dengan perangai bangang kau tu. Perangai bajet yang konon nak terus hidup sendiri. Sampai bila? Kiamat? Tolonglah, kalau Allah da kunfayakun, bila-bila masa je semua yang kau dah set dalam palotak akan automatically changed. Believe me. Kau suka dengar Ustaz Azhar Idrus punya talk kan? Apa salahnya kau ambil ilmu dari dia. Kau pandai cakap aku tengok video untuk suka-suka gelak kan? Heyy, excuse me. Ingat aku punya mental ni macam budak sekolah ke? I'm the liar? Kau pun lebih kurang je. Tak berterus terang tu bukan part of a liar ke?


Betul lah falsafah kau tu, I want an answer, not excuses (Anda, 2011). Tapi kau pun keep give me such idiot excuses yang memang tak masuk akal. Jadah betul. Yela, kau kan student degree. Yang educated. Yang tahu citation. Yang tahu bibliografi. Yang tahu cataloging. Yeah, I admit that. Kau manusia yang boleh berfikiran jauh, kau manusia yang simple, kau manusia yang santai, kau manusia yang otak boleh combine dengan aku. Pasal tu aku nak kenal kau. But, please lah. Jangan pasal orang tu dah dumped kau or whatever the things lah (aku pun taktau whole story kan), kau terus assumed that I am the same type with her. Ohh. Sangat immatured lah. Kata dah besar, umur 21 tahun kan. I lain lah. Hujung bulan ni baru nak sweet 21 kan. Hehehe.


Ye lagi sekali. Aku dah ikut permintaan kau. Lepas je kau bangun jalan tu hari, aku terus delete semua mesej kau pakej sekali dengan incoming called dari kau. Nombor kau, memang sekali lah, dah nama pun pakej. Bukan pakej bulan madu macam entri ok. So, macam mana kalau sekarang ni aku nak kau pulak ikut permintaan kau. Ada bran ke Matwe weyy? Tapi apa-apa pun, percayalah. Sekarang ni cuma kau je yang selalu mengengsot dalam palotak aku. Scary pulak mengengsot, macam Ju-on. Merangkak lah, macam baby. Setiap masa, walaupun aku dah cuba ketuk kepala kat dinding bagi hilang semua benda yang berkaitan dengan kau. Sampai bila pun aku taktau. Sebulan, setahun, seumur hidup. Teruskan dengan Manchester City kau tu. Dan aku terus dengan Arsenal aku. Muslim Ahmad tetap pilihan hati. Tiba-tiba *tsktsk*


Aku harap, someday City mesti kalah teruk kena bantai dengan Arsenal. Time tu, aku boleh bayangkan macam mana kau maki kau punya hero ni.
*Mr. Google yang hensem



p/s - Belemuih! When I hate everything about you (3 days grace), apa salahnya kalau Talking to the moon (Bruno Mars) je.





Ayu;

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D