Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Sunday 6 January 2013

Azam tahun 2012 tercapai jugak

Assalamualaikum wahai pencinta blogger sekalian :)


Wah akhirnye lepas setahun aku menyepikan diri, muncul jugak. Sebenarnya bukan hape, ni lah azam tahun 2012 aku. Takmau update blog untuk setahun. Dannn akhirnye tercapai. Satu-satunya azam yang berjaya. Yeay! Eh betul lah bukan saja buat alasan bengong bohong. Betul lah, baik korang caye.

Hah walaupun lama jugak aku menyepikan diri, konon menyorok lah sangat kan. Tak sangka ada lah jugak yang menghendap blog yang dah berkulat. Jap lagi aku cuci semua sarang tebuan sarang lebah pakai clorox. Lepas ni takmau la dah nak berazam takmau update blog setahun lagi. Hahaha, azam paling malas pernah aku ada. Tahun ni punya azam bukan nak carik boipreng nama Azam tau. Azam 2013 ni, takmau makan nasik setahun. Ahah amacam ada bran? Mama yang suruh. Katanya teringin nak tengok aku kurus. Nak buat guane, ikut jela. Takmau jadik anak derhaka kononnya. Kita tengok berapa lama boleh tahan dengan godaan nasik :)

Nak tau apa stori aku sepanjang 2012? Nak tau ke takmau. Ahh nak ke tak nak ke, kesah pulak aku. Aku nak share jugak dengan korang. Tunggu next entri tau. Tungguuuu :)

Eh haii Mas Azam ayat-ayat cinta :)

xoxo;

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D