Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Sunday 20 January 2013

Good bye semester 5. Like seriously, BYE!

Assalamualaikum Malaysian :)

Wah akhirnya dapat jugak aku habiskan final paper untuk sem ni. Alhamdulillah, tinggal satu sem je lagi tempoh nak kutip ilmu banyak2 kat UiTM Puncak Perdana ni. Walaupun suka sangat lah aku study last minutes kan, tapi soalan boleh tahan lah jugak. Harap2 lah pointer boleh naik. Target degree ni, aku nak grad dengan pointer at least 3.5 boleh gitu? Hehehe. Doakan yang terbaik untuk aku :)

Btw, aku punya final exam start 4hb sampai lah 20hb januari. Dengan 5 paper yang mengharu kelabukan study week aku. Lalala. Walhal semua subjek ni aku memang bajet study last minutes semua. Bagus terbaikkk. Bajet otak geliga kan. Huh tapi nasib baik lah rezeki dengan suksesnya boleh jawab jugak walaupun jawapan tu tentu lagi betul ke tak. Ish, doa yang baik2 jela. Ni muka eksaitet nak jawap exam, bangun pagi2 dengan semangat yang berkobar. Enthusiasim tinggi sangat orang kata :D



Baik, sebab final exam sem ni da selamat, aku nak mula mengemas barang ni. Dok rumah seminggu je, lepas tu ada pulak Program 3p. Nak tau mende pulak dengan 3p ni? Jap aku bagi link. Korang survey sendiri k. Dari info yang aku dapat, 3p collaborate dengan Prestariang & MOHE. Takpe nanti aku update lagi mende pulak 3p ni k. Sekarang nak sambung mengemas pasal malam ni nak bergerak balik. Eh takde lah sangat pun, nabilah (roomate) mintak tolang hantarkan segala khazanah dia kat rumah kakak sepupu kat Taman Saujana Utama? Ke hape entah nama tempat tu. Sokay, nanti aku update lain ok korang. Happy holiday :D

xoxo;

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D