Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Friday 23 April 2010

Boleh potong tangan mr pencoriks?

semalam aku dapat cerita.hot story.tengah panas macam baru keluar dari kuali yang tengah berasap-asap tu.hanna,aimi dengan tiqah bagitau rumah sewa adii aqmal,ili fahmi dan housemate kena pecah masuk.dan almaklumlah kan,dah pecah dan masuk ta kan nak tengok je segala aset dalam rumah tu.of course la pencorik tu semua mengambil segala barang yang mereka sukai tanpa segan silu.amboi pencorik ni.jahat ye.tangan potong kang!



dengar-dengar cerita 3 laptop plus 2 desktop kena tibai.heh.gatal tangan punya pencorik.dengar cerita lagi charger phone pun pencorik-pencorik tu kebas.aiseh mr pencorik,tade duit dah ke nak beli charger phone?heh.kesian la kawan-kawan saya.pencorik tu pecah masuk time kitorang semua tengah sibuk-sibuk exam paper PUAN HAZIAH pulak.haish.ni yang nak marah ni.marah betul ni.grrr!jahat korang ye.



bila fikir-fikir balik,seram pulak aku rasa.sem depan memang la wajib harus jadik non-resident.tade dah penempatan dalam kolej ni.selamat tinggal masria sayang.selamat tinggal bilik kesayangan (m3-01-17).bye baby.. :'( takut seh.perempuan pulak.duduk rumah sewa.kang kalau jadik pape yang ta diingini macam mana weh?huahuahua!



kepada kawan-kawan saya,jangan sedih-sedih.aku tau perasaan kau orang semua.nanti lepas polis dapat detect siapa ahli-ahli geng pencorik tu, kita semua pakat tibai dengan batu laut yang besar gedabak tu ramai-ramai ye.ish!aku geram ni.amboi dia pencorik ni.nak kena dia..!







bye!


| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

1 comment:

  1. owh fara farhana... tenkiu2 kerana memahami... ko baru tau ke citer ni?

    ReplyDelete

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D