Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Saturday 24 April 2010

Gatal dah sekarang! ♥

heh.i've got a love letter.ngeh ngeh :)




oh tapi dalam mesej jela.sweet ♥..urgh gatal-gatal!apa isi kandungan love letter a.k.a love message ? :) ada la...poyo habis la.amboi dia ni..almaklumlah dulu-dula masa zaman muda-muda *aiseh macam la tua sangat kan (-__-") mana la ada nak bagi.dulu aku ta cantik.ta comel.ta gemuk.ta gatal.haish tapi sekarang extravaganza gatal!


syg..kalau u terajin nak baca blog ni.thanks :) thanks for the love letter.i do love you too.ok aku tau dah ada yang menyampah dan kejap lagi nak click kat sign pangkah atas tu kan..eh2.tengok la daisy path sebelah tu.sudah berapa lama kita together-gether?bulan depan anak kita dah setahun la (-__-") ish anak kucing kat rumah u tu la.ta boleh ada anak-anak ni.belum nikah.haram...



dan tiba-tiba aku sangat teruja sebab nama aku FARA FARHANA.sangat teruja dan excited gila babeh ni!terima kasih mama dan ayah memerah keringat dan jus otak pilih nama anakandamu.nama yang sangat best.untuk aku la der..kau orang mesti la nak cakap nama sendiri yang terbest pulak kan..



haish si fara ni..gatal merla hang sekarang naa..ish mak aku tau aku gatal macam ni memang nak kena dia la.







bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D