Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Wednesday 21 April 2010

Kenangan silam aku dan dirimu

tengah duduk-duduk mengadap laptop satu hari.maklumlah kan,exam sudah langsai :) ku google-google segala gambar dalam laptop ni.dan ku jumpa gambar zaman dahulukala.tersebutlah kisah...ngeh ngeh.



ohoh.ala comel-comel.budak gemuk timbang sampai tercabut segala nombor ta larat nak menampung keberatan aku dulu.ta malu.sampai sekarang timbang jem kalau aku naik.dulu kini dan selamanya :(



petua kenapa saya sangat GEMUK?mama bagi saya makan satu hari 14 ratus kali.sepanjang hari aku baring terkebil-kebil.nangis mama sumbat susu.nangis lagi mama bagi punting.nangis lagi sekali mama peluk pujuk-pujuk dan tertidur.ish!macam mana badan ta mengembang extravaganza?sampai sekarang.sudah sangat termanja dengan belaian kasih mesra.eceh macam lagu pulak. :)



*tengok ah budak yang gemuk macam tayar machelin.berketul-ketul.sangat tough (-__-")


*heh.ada lagi?tsks.tsks.


*aish.kakak lagi comel ni.apa citer der..?


*oh kawan-kawan lama.. :)








sekarang?heh.ta sanggup nak tengok lama-lama.dah macam gajah beranak sulung.eceh.adik manis sudah ada handphone.no good.ta mau macam ni.mengarut! (-__-")



have a very nice day.







bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

2 comments:

  1. hukhuk..
    transformasi...

    ReplyDelete
  2. hehe.ni la namanya time change,people change..

    :)

    hee~malu plak rasanya.. (-__-")

    ReplyDelete

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D