Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Friday 2 April 2010

Homesick

2minggu lagi.tapi rasa macam lama sangat.tiket dah beli.nak balik.nak balik.nak balik!kenapa rumah aku jauh sangat ni?kenapa rasa macam susah sangat nak balik rumah ni?kenapa?!

saya mau pulang ke rumah saya yang dah berpuluh ratus hari ta balik. (-__-")

baru jauh kat kedah dah kecoh merengek-rengek kat mama ayah nak balik.baru kedah tu.konon-konon nak belajar sampai oversea.podah.kalau belajar kat oversea entah macam mana la kan.entah aku dah mati kejang sakit "homesickbia" a.k.a sakit fobia lama ta balik rumah.adoyai..


kenapa aku mengada-ngada nak balik rumah sangat?



1. RINDU
--> dah nak dekat 2 bulan aku ta balik rumah ni.macam mustahil pulak la kan kalau tade perasaan rindu gila babeh ni.ta pernah dalam sejarah selama aku study kat kedah ta balik selama yang macam ni.rindu kat siapa?family la very the of course dan sayang ku; epy.rumah aku lagi la rindu.rindu dengan katil yang dah penuh dengan bau aku.rindu dengan bantal selimut yang dah penuh peta kepulauan maldives tu.rindu dengan kampung ku yang sangat la hangatpanasmeletup.


2. PENAT

--> hari-hari aku mengadap katil,bantal,selimut yang sama dalam kolej masria yang sangat tercinta ni.sudah penat sudah bosan.bilik ni pun tengok aku hari-hari pun dah menyampah sampai muntah hijau kentut berdarah.watsoevah.penat sangat tiap pagi bangun awal kena pergi kelas yang memaksa aku naik bukit berjalan langkah tangga yang bertangga-tangga.aku dah penat tiap pagi,lepas hujan mesti bau benda yang sama.perfume yang paling laris kat kedah.bau getah sekerap.adoi.sangat "segar" (-__-")


3. STRESS
--> ni lagi satu sebab surat menyurat yang paksa aku nak sangat balik rumah.tension dengan keadaan sekeliling.sejak banyak hari ni macam-macam benda jadi.fe'el manusia yang sepatutnya dipanggil "kawan" yang makin lama makin buat aku menyampah.malas nak cakap banyak.tambah dosa,tambah sakit hati.


4. ASSIGNMENT

--> memang la ta dinafikan standard la student bergomol dengan assignment tapi aku rasa macam assignment sem ni macam terlalu banyak dan ta siap-siap.ke aku yang malas nak siapkan assignment ni?aku kot (-__-").nasib la assignment individual semua sudah complete.tinggal yang group je.tapi berapa banyak?5 assignment dan 4 presentation..lalala :) senyum cik oi.senyum lebar-lebar :)))) dengan presentation lagi.test kuiz.uikss.lebam mata aku tiap hari menyiapkan assignment ni.*oh,sambil on facebook.mama!help me..tape fara,sikit lagi..sikit je lagi..


5. NAFSU
--> satu lagi sebab yang buat aku makin meronta-ronta.aiceh.meronta la sangat kan.nafsu serakah kebinatangan ni yang buat aku nak balik sangat,syaitonnirojim ni la yang hari-hari dok menghasut aku suruh balik.ish.syuh syuh..wahai syaiton-syaiton sekalian,minta la tolong sangat-sangat.pergi-pergi.main jauh-jauh sana..jauh la jauh..kurang asam jawa kau syaiton-syaiton..



dan berakhirlah segala isi surat menyurat saya.nak balik!!sudah sangat homesick ni.ta boleh tahan terpaksa tunggu 2 minggu lagi.saya tahu mama ayah adik-adik saya lagi berdouble dacker rindu gila ketat-ketat sama saya.. :'(


tape uitm.2 minggu oh ta,12 hari lagi akan kau ku tinggalkan,berpisah la kita.kau cari la pasangan yang setia bersamamu.selamat jalan romeo..







bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D