Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Sunday 25 April 2010

Failed tu ta seronok kan?

sudah selesai lagi satu paper.paper information technology in information agencies.tapi macam ha***!aku salah jawab soalan.lain jawapan nak.lain jawapan aku bagi.haish!watthefake betul.memang dah sure-sure la aku hilang 20 markah.terang lagi bersuluh memang ta gelap langsung la.tinggal 40 markah.dan persoalannya kini ye tuan-tuan dan puan-puan.very the sure ke 40 markah tu aku boleh score? :'( aku rasa memang sangat down sekarang.sangat jatuh.sangat rendah.dah la memang rendah.


MISS YANA..tolonglah.kesian la kat student mu ini.miss kan comel,baik hati,putih.bukan nak kipas miss sampai sejuk menggigil-gigil.ish.tade la saya nak buat macam tu miss.ta elok.tapi miss tolonglah jangan bagi saya FAIL!hah kan dah besar pulak.macam betul je nak fail ni.haish tercakap fail lagi.oh lagi sekali..perkataan yang sangat puaka tu.gila seram.macam ada hantu pulak yang tengah pegang banner penuh perkataan "FAIL" (-__-")


apa fara ni.tu la,jawab main-main.berlari sana-sini dalam exam hall tu.haish.mana ada.saya budak baik tau,sopan santun,lemah lembut.sedih ni weh sedih!sedih sangat.hai la uitm,kenapa la awak punya lecture kos pengurusan maklumat ni buat soalan yang macam $^$@)*%^*.dah paper warna pink.senior kata paper pink soalan memang macam %&))*#%() pulak.omar.eh.omak!tolong la eden...


kawan-kawan,doakan aku ta repeat sem depan.isk.isk.alahai sayang... (-__-")




saya ta nak repeat paper INFORMATION TECHNOLOGY IN INFORMATION AGENCIES sem depan!






bye!


| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D