Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Friday 11 June 2010

Dengar dan lihat

nak feeling-feeling?lagu yang buat kau orang rasa kau orang la kekasih yang paling setia?mari la.di sini ok. :)siapa tukang sumbang suara?saya la.ops!bukan.siti nurhaliza & kris dayanti.one of nice song.dari album baru mereka.dan kenapa tiba-tiba aku jadik macam receptionist yang sibuk-sibuk introduce lagu syiok ni hah?walhal orang lain tahu kot lagu-lagu dorang.haish.ok.layan jela.. :)

dan video bawah pun ta berapa nak in high definition.almaklum lah.blog aku ni tade pakai pakej byond macam astro tu ok.harap maklum. (-__-")



Hanya Dia

ku cintainya kerana cara dia
Sungguh berbeda dari yang telah ku jumpa
Renungan dia tulus merasuk jiwa
Hingga terasa terus ke hati

Ku cintainya kerana kesungguhannya
Bukannya kata-kata semata-mata
Perwatakannya mengatakan segalanya
Buatku percayakan janjinya

*
Ku akui aku menggilainya
Ku akui aku menyintainya
Kisahku kisah dia
Cerita yang sama
Setiap detik hanya dia

**
Ku akui aku mengaguminya
Ku akui aku menyayanginya
Sungguhnya ku akui ku perlukan dia
Segalanya kuserah kepada dia

Cintai dia bersama mimpi-mimpinya
Cintai dia juga segala caranya
Cintai dia bersama keanehannya
Cintai dia hanya dia





| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D