Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Wednesday 9 June 2010

Sikit-sikit lama-lama jadik banyak lahh

dengan bangganya saya mengisytiharkan!!saya sudah agak terror meng'edit' gambar-gambar by photoshop.yibba!ermm..walaupun dah sudah agak ketinggalan kan.walhal orang lain memang dah master, pHD edit-edit gambar kan..kan.. (-__-")

mahu lihat hasilnya?ok.tade hal punya.mula-mula ni jadinya..

tade pon gambar belakang kelabu-kelabu.ta pandai lagi.jari pon tengah kaku menekan-nekan mouse ni ha.then.tengok gambar-gambar bawah ni.cepat la tengok! :)

1) eh.oren la



2) oh.perasan konon macam nak menikah plak.haish (-__-")



3) baju dorang semua tade kaler ek.



4) walaupun selipar jamban bau taik (-__-") sampai jugak terengganu.selipar korang..?




lepas tu kan.dah mula improve sikit-sikit.dan tengoklah hasil terbaik dari ladang.daus AF8 yang cakap la kan.ala.dalam lagu dia yang syok tu.kenapa?oh2.btw,aku ada edit gambar yang letak word "kenapa?".and ta sangka sama plak ngan daus.heh.terperasan plak. :)

haish.aku yang design gambar ni dulu ek.baru la daus tu nyanyi.wokeh..? :)


oh.dan btw.ada lagi beberapa gambar yang aku suda edit terbaik punya.tapi..macam lama pulak nak upload kan.gambar-gambar kat atas ni pun terhegeh-hegeh nak di upload kan.ok.see u'allz then.love you!!








bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

2 comments:

  1. nice pic.. ajar la aku skali.. aku pon xreti..kiki

    >__<

    ReplyDelete
  2. wah2.boleh je tade hal.mai r datang rumah aku.t aku ajar ek :)

    ReplyDelete

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D