Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Thursday 3 June 2010

Patut ucap terima kasih banyak-banyak

ta sangka pula kan.aku terkenal dengan manusia yang bermuka indah ciptaan tuhan tapi berhati macam apa entah.sangat dengki sampai sanggup nak meng'reveal'kan apa yang ta sepatutnya dibuat.oh.aku da terjadik berkata-kata baik dan alim pula.eh.kau yang ajar aku kan.tepuk dada tanyalah iman.rapatkan dahimu di tikar sejadah ke apa tu.watsoevah la perempuan.


ok.aku ta seislamic kau.aku ta seindah ciptaan tuhan yang macam indah la sangat macam kau.ah.suka hati aku nak bercakap terbalik tertangkup macam mana sekalipun.blog aku kan.dan kau perempuan.ta perlu nak menggelabah sangat la.menyampah.menyakitkan hati.menambahkan dosa aku yang da memang sedia berlambak ni.mengutuk kau.mengata kau.sudah la perempuan.berhenti la buat benda sia-sia.


benda sia-sia?
kau upload gambar aku.gambar dia.gambar kami.kau luahkan perasaan kau yang macam apa entah tu kan.dengan kawan-kawan yang semua macam meng'attack' aku la punca semua ni jadik.aku la perempuan perampas kebahagian kau dengan dia.aku lah yang mengharu birukan keadaa.heh.aku pun perempuan la perempuan.aku tau la.dan kau ta perlu la sangat nak berusaha nak bagi tahu satu dunia.menggelabaah sangat kan.agak-agak la kan.budak sekolah macam kau dan kawan-kawan semua memang suka nak menggelabah ek?mendengki ta kena tempat.suda la weh.


tu hari kau cakap kat aku.kalau sayang ta semestinya nak kena sayang kena care la apa kejadah la kan.dan kat sini biar aku pula yang nasihatkan kau ye cik adik manis menggelabah!kalau kau betul la sangat sayang gila babeh cinta mati ke lantak kau la kan.dan kau ta perlu la sampai nak buat macam yang kau buat sekarang.yang buat akaun facebook baru.konon-konon lelaki.add aku n kau nak stalker aku?macam tu la kan..

kau upload gambar kami.tag kat kawan-kawan kau,kawan-kawan dia.nak bagi satu dunia tahu?macam tu kan.heh.kalau aku nak,aku boleh buat sendiri.kau ta payah nak susah-susah upload la.baik kau upload gambar kau sendiri.aku ta bo*** macam kau la perempuan.ta perlu nak buat tu semua.ta penat ke?tolong la penat perempuan.kau sekolah agama kan?selalunya budak-budak sekolah agama ni proper sikit attitude.tade la nak mendengki kat perempuan lain yang konon kau anggap jadik perampas laki kau putera-puteri suami&isteri whatthefake la kau perempuan.pergi mam***!aku ta kisah la kau nak panggil apa dulu.tade jadik hal pun.kau nak panggil baby ke bab* ke suka hati kau!ok perempuan..?


dan kapada kawan-kawan yang suka nak sibuk menggelabah jugak macam kau tu.bak sini aku nak bagi tazkirah ikhlas sikit ye.kau orang kenal aku?aku kenal kau orang ke?ada aku kacau hidup kau ke perempuan-perempuan?jangan nak menyibuk sound-sound aku.penuhkan inbox aku.ta payah nak susah-susah.siapa kawan kau?farahin sani.terima kasih la.kalau kau berani la perempuan,ta payah la kau nak add aku,sound aku,then kau block aku pulak.heh.pandai kan.penakut la kau perempuan.kau berani mari sini face 2 face.aku ta tau apa masalah kau perempuan!


suda la.kalau aku nak upload gambar-gambar tu,aku boleh buat sendiri la.kalau aku nak meluahkan perasaan geli-geli tu pun aku boleh buat sendiri.kalau aku nak bercinta-cinta pon aku boleh buat.by my own!ta payah nak susah-susah ye lagi lepas ni.terima kasih sangat.




bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D