Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Friday 11 June 2010

Results oh results!

10 mei 2010.tarikh yang sepatutnya results exam keluar dan jantung aku pun hampir keluar jugak sebab bergegar-gegar menggoncang bagai nak rak.haish.takut ni, takut sangat la!(-__-") aku pun menyibuk mesej member-member.heh.walhal mesej aman sorang je sibuk tanya results dia macam mana.ada jugak mesej aimi.tanya tarikh keluar results.heh.


dan hari ini -11 mei 2010- aku pun dok depan laptop, tumpang wireless rumah cousin.konon-konon nak menengok results yang macam haram buat aku punya jantung suda bergegar-gegar.tsunami kalah.hah.jantung aku punya gegar lagi kuat.so aku menang.ok.mengarut sebab nak cover ketakutan.hihihi.hantu~


suda dapat connected internet.aku buka web student portal dan hasilnya..aku kena la log in.ceit!itu pon perlu ke bagi tau.hey.suka hati aku la.ok.aku click kat examination results.apa yang keluar?



oh.ok.aku salah.walhal kena click kat mini transcript.suda ku tekan-tekan.keluar banyak-banyak server.tapi hasilnya page loading error.haish.suda la jantung, hati, limpa, pankres semua organ aku makin berdetak-detak.buat hal pulak web ni.memang nak kena ni.amboi dia!




dan aku suda mula patah la hati.ta mau da aku nak menengok lagi results.nanti kalau hati aku da terubat layan cornetto ke cabdury ke.baru aku consider nak tengok results ke tidak.kalau ta tengok.ta tengok la gamaknya.mama..ayah..sabar ek.nanti suda keluar results,mama dengan ayah la yang first tau.janji! :)


nak tau results!!! (-__-")







bye!
| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D