Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Tuesday 9 November 2010

Mari membaca malaysia.

sejak dari kecil lagi aku memang gila punya manusia yang suka sangat membaca.kau cakap jela apa jenis buku.semua aku baca da.no wonder la kan, sekarang pun aku belajar benda yang memang related dengan books, magazines, journal, anything of reading materials.tapi almaklum jela kan,buku ilmiah tu susa sikit mau tengok.


eh2.tapi aku masih lagi suka baca ok.dewan masyarakat.reader digest.dan yang paling walaweh, novel la.yang ni jangan cakap la.susa sangat nak missed dari beli novel.kalau boleh tiap bulan memang mau je tambah koleksi.walaupun duit kurang, korek-korek jugak sen dalam purse.ta cukup gak, pinjam orang.sanggup kan.sanggup betul. (-__-) setakat ni da hampir 20 buah novel yang da menyemak kan almari buku kat rumah tu.mama sampai da ta larat nak halang aku dari beli novel.beli novel.beli novel.


dari dulu lagi,sekolah menengah,aku memang prefer untuk baca novel dari ALAF 21.sangat best.especially cerita bicara cinta, sepi tanpa cinta, manisnya cinta, gemersik kalbu, adam & hawa, etc.hah.semua cinta kan.feeling auww2!hahaha.sambil baca,memang la kena nangis kan.then mesti bayangkan kita lah perempuan heroin tu.da tu hero mesti yang handsome.oh indahnya. :D










novel terbitan BUKU PRIMA pun terbaik jugak.kira adik-beradik dengan ALAF 21 ni.tapi setakat ni yang paling syok habis, nocel ANDAI ITU TAKDIRNYA.paling terbaik.8 kali aku baca, 8 kali jugak la aku menangis tup tup meleleh air mata.hahaha.*ciwek.gedik nak feeling jugak tu kan.selain novel touching ni, novel CINTA KAU & AKU.pun boleh la tahan jugak.baca sendiri ok?



tapi sekarang aku da jumpa satu lagi alternatif lain.wah2!alternatif sungguh bahasa aku.bahasa jiwa bangsa.ok.yang boleh jimatkan duit.da ta payah nak keluar duit lagi beli novel.macam mana?




sekarang da boleh baca novel secara online ok.bukan setakat novel je,cerpen tu ada jugak.korang semua just boleh klik kat sidebar tepi tu je.pilih yang mana satu idaman kalbu.habis satu cerpen, klik lain cerpen.nak baca novel pon boleh.tapi kena tunggu chapter by chapter la.setakat ni, koleksi aku dari penulisan 2u ada la dalam 3 buah novel.sepupuku suamiku.AD + IZ.bini aku tomboy ke?.






agak puas hati jugak la.novel-novel tu memang best.dan ta mustahil lepas ni kalau korang tergerak hati mau try novel dari terbitan penulisan 2u, korang mesti nak beli lagi.tapi dengan syarat, mesti la ada duit cukup ok.jangan macam aku, duit tade tapi gatal tangan.last2, korek sana sini carik duit.ok oullz..?


sila rajinkan jari klik web ni ya?! :D


so, korang punya pilihan novel pulak macam mana?




*ciwek - kuat nangis.







bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D