Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Thursday 11 November 2010

Tag la masing-masing kalau ta malu.macam aku -.-

aku cilok tag ni dari sini dengan ta malunya.ngee~oh.sila la baca entri-entri dia.sungguh,aku suka tengok gambar-gambar dia.tiba-tiba terberangan sorang-sorang 'kalaulah aku aku ada DSLR sendiri.gambar-gambar aku lagi superb & gorgeous dari kau aizul marcello.hahaha!'


hah.aku pun pandai jadik photographer ok :)


What were the 5 things on your to do list today?
- solat (wajib ok)
- basuh baju.
- jemur kain.
- makan dan minum teh kurus.harus!
- tengok kartun spongebob kat tv9.




What are 5 snacks that you enjoy?
- sneakers
- cadbury
- corneto.snack ke tu?
- jajan yang rangup-rangup.krap krup krap krup.nyum2~
- oat crackers





What are 5 jobs you’ve had?
- buli adik-adik.baby & ujang. (kira job jugak kan?)
- kerja kat cafe politeknik sultan idris shah, sabak bernam
- tu je kot.lain tade.




People you wanna tag back?
- anyone.yang baca blog ni.sila la merajinkan diri anda ok. :D









bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D