Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Thursday 11 November 2010

Tolong lah faham perasaan aku ni

tau ta aku memang RINDU gila babeh kat kau?
tau ta aku RINDU gila nak peluk kau?
tau ta aku RINDU gila bau kau?
tau ta aku RINDU gila nak lepak dengan kau macam dulu?
tau ta aku RINDU gila nak tengok kat senyum kat aku?
tau ta aku RINDU gila dengar kau nyanyi main gitar macam dulu?
tau ta aku RINDU gila nak dengar suara kau?
tau ta aku RINDU gila nak bercerita itu ini kat kau?
tau ta aku RINDU gila nak panggil kau 'sayang'?
tau ta aku RINDU gila nak keluar date dengan kau?
tau ta aku RINDU gila nak tengok kau ketuk-ketuk keyboard main SDO?
tau ta aku RINDU gila nak naik menara sama dengan kau?
tau ta aku RINDU gila nak tengok kau main cube; ah xing?
tau ta aku RINDU gila nak tengok main skate?
tau ta aku RINDU gilanak terima LOVE NOTES kau?
tau ta aku RINDU gila nak nangis dan kau lap air mata aku?
tau ta aku RINDU gila kat kau..?!!!



sebab aku masih cinta GILA kat kau.
kau je yang da ta cinta aku kan :'(
kadang-kadang aku rasa macam nak sangat call kau.mesej kau.
tapi aku ta sanggup.
pasal aku tau,kau mesti takan layan kan.
desprate sangat ke aku ni?
da hampir 2 bulan.
aku rindu kau M.H.



sangat RINDU!








bye! M.H :'(

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D