Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Tuesday 8 February 2011

Bagilah tips.sharing is berkongsi kan? :D

dear readers and blogger and anonymous and stalkers! :)


da malam kan ni.tapi dok rajin la nak mengONLINE lagi.pasal tadi da bantai tidur.mau la malam ni aku jadik burung hantu.haip.bukan hantu la.scary~

(google source)

actually, entry ni bukanlah apa pun.saja nak tambah jumlah collection kan.kena lah selalu update kan?nohh!by the way, nak mintak pendapat kau lahh kan.da banyak hari aku dok asyik fikir benda ni ja rolleyes


macam mana nak berkawan dengan orang?


aku ada post kat wall Facebook jugak.nak la jugak pendapat orang.sekali ni respon yang aku dapat!



ada ka?kalau tang tu, memang lah aku pandai tersangat.haish =.=" problem aku sekarang ni, aku ta reti dok nak menyembang dengan orang.dan dan dan.dengan pantas orang mesti cop aku "PEREMPUAN JOMBLO SOMBONG KONON BAGUS".adui.suda pulak.macam mana mau bikin kasi settle ni?









bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D