Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Saturday 12 February 2011

Bertambah sihat aku ni

Salam readers :)




Da banyak hari ni, aku dok asyik update malam je kan?haip!biasa lah.kan sekarang ni tengah minggu-minggu lecture.classes, assignments, quizzes.erm, menyampah pulak kan.asyik pakai alasan sama ja.walhal tade lah sibuk mana pun =.="


Entry kali ni aku nak mintak sikit tips lah.boleh kan?kalau boleh yang baca entry ni share your tips.share your though.share your experience.please..kau sporting kan.kan.kau lahh.


Baru-baru ni aku ada timbang berat.sangat predictable!da agak sangat lah memang berat aku tu KAJGGDPFUENVOM.memang sangat KAJGGDPFUENVOM.pandai sebut kan.ala KAJGGDPFUENVOM lah.annoying?dulu mula-mula masuk study kat UiTM ni, tadelah nak besar sangat macam hok sekarang ni.sekarang ni memang extravaganza besar =.=" makan apa lah entah kan.


dulu


Gambar ni aku terjumpa kat facebook classmates yang saja kot nak cabar kelakian aku.saja nak suruh aku kecik la tu kan.aku tau.kau tau kan aku yang paling kanan?yang tengah tu Ekin.yang hujung kiri tu Naz.tengok area perut!gambar ni bukan camera trick or photoshop.


Even dulu tade pandai nak berhias-hias.pandai nak make up la bagai.baju pun t-shirt ja.tu tengok lah.jeans pun yang high-cut.ta pandai langsung nak skinny-skinny ni.tudung main sangkut kat bahu ja.baju tu!the outfits!sekarang memang da sah wajibulngunnah ta muat!paling ta boleh masuk mesti area perut kan?aku tau.aku tau!


sekarang


Ni yang latest.sangat overweight!saja pakai baju kembang bagi cover perut buncit =.=" jeans pun da pandai nak berstyle nohh.tade da bantai sandal, paling koman pun flats.baju da tade tshirt sekarang.layan blouse ja.tudung.bukan tudung da.shawls!terbelit sana sini.terlebih belit karang asma pulak.ta boleh nafas.trend kan?semua nak berubah.


Kalau balik kampung mesti adalah aku dengar suara-suara merdu dok cakap ;

eh kau da gemuk lah.
eh, bertambah sihat kau sekarang ni.
makin chubby la kau.
lama ta nampak, bulatnya muka kau.


Nak minta tips kurus!mama cakap, makan nasik seminggu sekali.hana cakap makan nasik setengah senduk ja.jangan bantai ayam.magazine cakap, minum air kosong 8 gelas sehari.aku cakap, masuk ja "The Biggest Loser Asia".kan boleh famous amous tu.sekali kelip mata ja da masuk tv.nohh!tapi kalau makan pun hari-hari bantai ayam.ta reti nak exercise, macam mana nak kurus?!



p/s - bagilah tips!nak kurus betul ni.kami nok kuruih!








| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D