Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Tuesday 1 February 2011

Lagi makanan sedap delicious!

kau pernah makan:100:Potato Spring?apa tu?makanan la.kentang goreng versi alaf baru.hehe.tade la macam tu.ni versi terkini punya innovasi untuk makanan berasaskan kentang.Potato Spring ni diperkenalkan hujung tahun lepas.setahu aku la.tatau la kalau da diperkenalkan lama dulu lagi, cuma aku je yang ketinggalkan zaman.maklum sahaja lah kan, aku kan malas nak baca surat khabar.:face12:


setakat ni, ada la dua kali aku beli kentang putar ni.putar ke?first time beli dekat pasar malam dekat-dekat dengan rumah sewa aku kat Merbok sana.second time beli semalam.dekat pasar malam tempat *Cik Ros aku meniaga.standard harga sebatang RM 2.berbaloi kot.sedap pun boleh tahan jugak lah.



Potato Spring ni kentang yang bergulung-gulung dicucuk kat batang lidi sate tu.kalau nak buat sendiri pun boleh tapi leceh kot nak kena potong bagi spring.susah kan?so, usahawan ni buat pakej jualan sekali dengan kiosk, tepung goreng, perisa, pemotong kentang, batang lidi, stand kentang, kuali penggoreng.nak tengok lagi information, mari klik sini.:face28:




paling aku suka, dekat website kentang ni dia tulis :

Perniagaan yang Mudah dan Menguntungkan dengan hanya menjadi USAHAWAN Kentang Spring/Potato Spring!

sesuai sangat lah dengan subjek Enterpreneur aku sem ni.kenyanglah perut dengan kentang!:face26:






p/s - kalau aku jual kentang ni, kayalah aku kan.bahaha!:25:

*Cik Ros aku jual Nasi Ambeng tau.sedap.Nasi Lemak ada, Nasi Beringin pun ada jugak.Nasi Beringin?mesti nak tau kan.. :D





bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D