Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Saturday 17 July 2010

Kenapa perlu nak menipu?

seronok ke kalau asyik-asyik nak menipu?tamau bagitau orang benda yang betul.of course la bukan semua benda kita ta boleh nak expose.takan semua benda nak bagitau orang kan.hilang la privacy kalau macam tu.dan kalau semua nak bagitau macam kentut.


eh.tadi aku kentut.


melampau la kan.ta boleh jugak kalau semua benda kita nak sorok dan mesti tipu untuk cover kekurangan diri.aku ada terbaca satu information.apa dia cakap?


kebanyakan manusia akan menipu untuk kepentingan sendiri.dan 99% daripada mereka buat macam tu untuk menyelamatkan diri


oh.sebab aku da agak besar dan dewasa.ehemm.matang kot.tidak pulak.watsoevah la kan.da macam-macam fe'el orang aku jumpa.orang yang patut dipanggil kawan menipu kawan sendiri.sanggup menipu pointer exam.tipu tahun lahir.konon-konon nak jadi muda setahun.tipu ta ambil barang roomate sendiri.walhal dah habis barang yang dia kebas tu.songlap duit kelas.pura-pura baik suara lemah lembut tapi diri sebenar..haish!nauzibillah..


bila sekarang bila da terkantoi fe'el sebenar kau.da tade yang nak berkawan dengan kau.hah barulah kau nak terhegeh-hegeh.kadang-kadang kau kesian sangat kat kau.tade da teman nak berjalan sama.tade yang nak sembang mesra dengan kau.tade yang nak inform kau kelas postpone.aku cuba jugak nak bersembang dengan kau macam sem-sem lepas tapi ta boleh.minta maaf ok.kau yang sebabkan kami semua buat kau macam ni.kalau dulu kau ta khianat kami semua.ta tipu kami.kami takan buat kau macam sekarang.


insaf ok.aku masih anggap kau kawan.selagi kau ta khianat aku.ta tikan belakang aku.dan janganlah kau nak teruskan lagi perangai macam tu.family kau dari family baik-baik.aku tau.insaf.







bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D