Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Friday 9 July 2010

Oh memang indahnya :)

itu hari aku ada cakap nak tunjuk gambar rumah sewa kesayangan yang tersayang kan.ha.ini hari pulak memang aku nak tunjuk gambar rumah la ni.mari dekat.mari dekat.tengok la rumah sewa saya. :)


ini jela gambar yang aku mampu nak tunjuk.kang aku pergi tunjuk banyak-banyak.ramai pulak yang menyinggah rumah aku.almaklumlah kan.dalam rumah ni semua pandai-pandai masak.tiptop la wa cakap sama lu.cakap je mau makan apa.western?masak kampung?masak bandar?semua expertise.hahaha.lalala~hah.tengok tu.memang jauh gila la nak berjalan.dari hujung ke hujung dah berapa jauh.haish.kurus la aku macam ni..ngee~ (-__-")


oh.itu hari kitorang masak beramai-ramai.eh.walhal masak merempat berempat je.aku,tinah,hana dan tiqah.wah2!gadis-gadis gorgeous mereka semua.including aku la kan.paling vogeh.wah gitu.ops!tergedik pulak ;) dan.kami masak nasi putih-telur masak kicap-sayur tumis.walaweh.memang terbaik la.tambah nasi memang bernasi-nasi aku telan.hah telan lagi.sedap bro!siapa lagi nak puji kalau bukan diri sendiri.angkat bakul masuk sendiri. :)


pengalaman la kan.eceh.tiba-tiba pulak nak cerita pengalaman pahit maung manis suka duka dalam rumah sewa ni.walhal ta sampai seminggu pun.ah!gedik-gedik kau fara.beza woo duduk dalam kolej dengan rumah sewa.banyak baik buruk yang memang banyak extravaganza la.apa yang best dan ta berapa nak best duduk dalam kolej?dan apa pulak yang best gila dengan ta best sangat duduk luar?


| kolej |

KESELAMATAN TERJAMIN.pakgad dengan makgad memang tersangat rajin la nak round-round satu uitm.tersangat rajin.kang kejap-kejap dengar la bunyi motor besar dorang.lagi satu ni ha,kalau da pukul 11 malam memang tade la couple nak berdating-dating lagi.especially yang dok berembun dekat foodcourt.memang sah-sah la nak kena halau dengan pakgad yang mementingkan keselamatan dan keamanan dalam uitm tu.hahaha. :)



| rumah sewa |

TERBEBAS.bila dah duduk luar.tade siapa nak control.eh kau jangan pergi situ.bahaya weh pergi sana.balik lambat kang kau kena tulis nama.oh.semua tu tade la dalam diari kehidupan aku sejak banyak menjak ni aku jadik student yang berstatus non-resident ni kan.nak keluar malam balik esok pagi pon macam tade hal je kan.haish.ni kalau mak ayah aku tahu aku bersuka ria bermaharajalela buat semua benda ni.mau dorang tarik balik ego intan payong tu.sure cap jempol dorang suruh aku duduk dalam balik ni.memang very the sure la.

dan lagi satu.nak kelaur suka hati je.dengan housemates la u.ta kan i nak keluar dengan lelaki pulak u.haish.i setia tau u.ngee~bukti nak ke?eh.aku keluar dengan perempuan tau.kalau yang dengan lelaki tu diam-diam sudah la.kita-kita aje.

hah tengok.dengan perempuan kan.the gorgeous hana.sayang hana ketat lah!oh.yang lain-lain menyibukkan diri bershopping sakan,almaklumlah kan.ptptn dorang berlambak lagi.aku ni jadik mak turut je.itu pon nafsu nak membeli itu ini membuak-buak.insaf lah. (-__-")


DUIT SEWA RUMAH.hah!ni yang aku sengal sangatkan ni.memang bila duduk luar duit dengan pantas dan efisyen nak mengalir je.dan dengan pantas dan segera jugaklah ptptn aku mula nak menyurut.hadoi.memang la kena berikat-ikatan la wahai kau perut yang membuncit.dah tade lagi nak pergi koop beli coki-coki makan kunyah dengan sesuka hati aku je kan.mesti lah kan.nak kena pandai bajet duit berapa nak bayar rumah sewa tiap bulan.mana nak topap lagi.nak bayar bil api bil air.biasa lah kan orang bujang yang indah-indah belaka.



dan banyak la lagi benda-benda yang terpaksa diconsiderkan sebagai benda yang memang apa entah yang aku nak cakapkan ni.mengarut lebih. haish.kesimpulan.duduk dalam memang banyak yang baik.duduk luar pon terbaik apa.boleh keluar round-round taman pukul 12 malam.hehehe.cuci mata tengok lampu rumah orang. :)









bye!
| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D