Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Saturday 17 July 2010

Memang sangat indah bila berfuya-fuya.kan? :)

semalam.pergi alor setar.rumah hana.hajat hati konon-konon cuma nak hantar duit sewa rumah kat rumah hana je.tapi rupa-rupanya.tersasar jauh.haish! (-__-") kami terlajak pulak.TERpergi pacific kat alor setar tu.syok ah! :) oh.mama saya tahu ok.saya dah taubat tamau lagi tipu-tipu mama saya lagi.ngee~

kami sewa dua kereta.


peserta yang join rombongan?of course la aku peserta pertama kan...


nazirah (driver utama)
acap (co-pilot yang tade lesen)
farhana
fara
fatinah
azlan
aimi
aman


mula-mula pergi GIANT sungai petani.aman be;anja kami semua makan kat uncle john.maveles!i like :) da alang-alang orang belanja kan.apa lagi.order jela yang mahal-mahal kan.





sangat indahkan makanan-makanan tu.almaklum lah kan.orang belanja. :)

da kenyang makan-makan.start gerak pergi alor setar.lebih kurang pukul 2 lebih,kami sampai rumah hana.mama dia suda masak.sangat sedap jugak.haish.memang ketat seluar aku.i like!




tumpang makan.tumpang sembahyang.tumpang cuci mata.rumah hana terbaik lah!dah macam rumah aku.dengan ayam bergerak bebas.kucing ala comel-comel.itik gembo-gembo.pokok rambutan.sungai belakang rumah.memang terbaik sangat!macam-macam aktiviti kami langsungkan.wah!langsungkan.ahaks.

makan.


petik rambutan.


miaw-miaw.




jadik model


lagi satu yang unik.kreatif.ta pernah jumpa kat rumah hana.burung enggang. (-__-")


ok.da kenyang makan.kami minta izin mau pulang.ops!pulang ke pacific alor setar :)


kami berfuya-fuya.main game.karaoke.cadang mau layan wayang.cerita mantra.tapi.. :( tape la.lain kali je kan.ok.bersiar-siar.bercuci mata.berjalan.dan pulang.

penat kan.aku tidur.biar naz sorang yang drive.yang penting aku sedap memproses taik mata. :)


driver terbaik!








bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D