Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Sunday 4 July 2010

UITM sampah..?hamboi mulut!

ok.maybe aku memang da tertinggal bas.memang lambat tau story ni.tau ni pun lepas gatal tangan klik oh! tidak.


ada ke patut?ta patut langsung..haish!hah!malas aku nak membebel banyak.mari klik sini kalau nak tau apa cerita.dan klik sini untuk jadik fan club.kalau anda berhati panas kerana uitm anda dipandang laluan serong.ada ke patut dia cakap uitm ni sampah!haish.2 tahun aku membelajarkan diri kat uitm kedah ni.ok.walaupun bukan main campus tapi tetap uitm kan..aku ta rasa pun macam sampah.belajar mana pun tapi kalau hati gelap macam belakang periuk hangus.tetap gak ta pandai la der.lu bikin wa panas plak.bapak wa cakap,kalau lu belajar sampai seberang laut tapi kalau hati lu warna da lain macam.lu yang lagi whatthefake.haish.jangan cakap orang ok.mengucap..


dan memang yuran uitm ta semahal bombastic u lain kan.ta semestinya yuran murah,student pun ta berharga.student uitm semua valuable ok.contoh?ramai la der..muqorrobin,farid kamil,hanis zalikha.eh.terhanis plak.ngee~ :) ta jadik nak marah.


ta kisah awak tu student UM ke UKM ke wateva la kan.awak pun student juga.saya pun student jugak.orabn tua pesan;cakap siang pandang-pandang,cakap malam lempang-lempang.mana-mana universiti pun sama.yang penting cara student tu bawak diri.haish.kan aku da bertazkirah.kan..


dan sekarang da tutup kes.orang tu dah minta maaf.dan dia da sedar apa salah dia.jangan buat lagi.ok.


insaf ok.mak awak sedih kalau dia tau awak mengutuk orang macam ni tau..




bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D