Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Monday 19 July 2010

Hoho ta sabar mau pulang.

suda 3 minggu jadi penduduk tetap kat kedah ni ha.ok.lagi specifik la.taman lembah bujang yang indah.fasa 4.kenapa bujang dan indah?sebab student-student ramai jadi non-resident kat sini.dan mereka semua bujang.serta indah-indah belaka.back to main topic.aku memang suka mengarut.mencarut.cencorot. :)


semalam aku called mama.ops.called sekejap.then macam selalu.pakai skrip biasa.


mama.call balik ye :)


heh.boleh pulak cakap macam tu keluar smiley.hah tipu.mama called and mulalah aku nak buat ayat touching menusuk kalbu menikam jiwa hati nurani (-__-") yang konon nak minta kesian nak balik rumah.suda rindu la sangatkan.walhal poyos ahaks je lebih.ok.pujuk punya pujuk.ayat bagi manis.lidah bagi lembut.dan akhirnya permintaan dikabulkan.ngee~~ :) oh.begini rasanya.hatiku gembira.mama suruh beli tiket dengan segera.aku tunaikan impian mama.ecewah.walhal aku yang nak-nak sangat balik.dengan penuh excited esoknya jugak aku ajak hana temankan merempit dengan sopan pergi sungai petani beli tiket bas.2 tiket sekali aku beli.


#1 sungai petani - teluk intan.
22/07/2010.4.15 ptg.

#2 teluk intan - sungai petani.
25/07/2010.8 pagi.


hah.tengoklah.nak balik punya pasalkan.balik rumah 3 hari pun jadi lah.duit ptptn dah end pun aku rela.sanggup.rindu punya pasal.rindu ujang.dalam kurungan rindu ehemm. :p opps! bukan la.rumah *wak aku mau kenduri.kenduri arwah *kakik & nenek.oh.tiba-tiba terasa mau rindu mereka pulak.sobsob :'(


dan housemates ku semua.jangan lah kau orang semua buat parti liar dan parti bogel kat rumah ni ye.tengok-tengok kan lah motor intan payung aku tu.nak pinjam motor?boleh saja.aslkan kau orang isi minyak.almaklumlah kan.aku ni duit da tade.asek nak main jutaria je.hutang berlambak ta bayar lagi.haish.tunggu aku da senang sikit ye :)


sebab pitih-pitih da end (ptptn).aku mau puasa seminggu ni.puasa bulan syaaban.mama pun ada cakap student ni kena selalu puasa.bila puasa ta banyak benda masuk dalam perut senang nak terima pelajaran.sambil-sambil tu praktis untuk puasa ramadan kang.on the same time dapat jimat duit.eceh.da macam ustazah pulak bagi tazkirah kan.tape.kongsi ilmu. :p


ok.mau mandi.suda belengas belenjan petang tadi main volleyball.hana dengan tinah pun da bising suruh mandi tadi.oh.jangan bagi tau ayah ok.ayah ta bagi.tapi kan anak dia sorang ni memang degil keras kepala batu lesung.





mari belajar bahasa jawa
*wak - pakcik/makcik
*kakik - atuk








bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D