Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Friday 30 July 2010

Sambil menyelam, kita berenang

lama suda ta update ini blog.suda banyak sarang labah-labah.suda penuh habuk.haaccuuumm!haish sampai bersin pulak.kenapa?ta payah tanya.ta payah tau.sebab kalau nak masuk je web blog ni,ta habis-habis nak loading je kerja.saja ta bagi aku membebel panjang kan.


itu hari kan aku balik kampung kejap.3 hari je.sempat la makan kenduri.tapi tade *nasi ambeng.kenduri arwah.sempat jugak aku berjalan pergi sabak.meronggeng ke sungai besar.sempat jugak ngedate sama cowok. :) woh2!kesempatan weh.terbaik!tamau taruk gambar kami.nanti ada orang dengki.copy paste gambar aku,taruk dekat blog dia.taruk dekat facebook dia.saja nak bagi malu aku.mungkin manusia tu tengah ambil phD kot.penyakit hasad dengki (-__-") oh2.biarkan dia.


bila suda sampai kedah ni.ahad isnin je kelas.1 kelas pulak tu.start petang isnin yang aman damai,tade da kelas.kelas hari selasa cancel.ok.satu hari aku duduk rumah.dapat lagi berita.rabu tade kelas.haish.24/7 melekat dalam rumah. dan dapat lagi mesej.kelas hari khamis cancel.pukul 10-12 je.tu pon pergi library.tade belajar pon.ish!kalau ku tahu..memang sekarang ni aku ta jejak lagi kedah.memerap jadi ayam perap la aku kat rumah.kalau ku tahu... :'( sabar lah hati.


ok.mulakan hari ceria anda.ok2.hilangkan rasa menyesal anda.dan bersukaria pergi tanjung dawai.2 hari berturut weh.1st day,dengan hana.next day dengan housemate.sangat syiok!mereka sangat best.saya sayang mereka.








ok.mari pulang. :) selamat tinggal tanjung dawai.


dan lagi.discover the new website for photo editing.sambil edit gambar.boleh piknik.walaweh! :)
mari sini dan edit la banyak mana pun gambar yang kau orang nak.sangat simple dimple pimple.just upload selected photos.edit font.frame.sticker.itu ini.dan tadaa!siap.save and uollz boleh upload gambar tu kat facebook ke,myspace ke,blog ke. :)






lagi2!itu hari pergi survey hotel.untuk event dinner lepas raya yang part 5 memang perlu organize.hotel park avenue, sungai petani.sangat besar.dan dijamin event dinner kami akan gempak.tunggu lepas raya nanti ok.dan doakan jela event kami tu succes! :) lagi pulak aku kena handle bahagian props.woh2!sangat susa ini kerja ma.sangat berat.tapi aku ada kawan-kawan yang selalu ada untuk tolong.hopefully interior design ala kampung tu menjadi la ye.aminn.wish luck for us!



*nasi ambeng - ada nasi yang dicetak dengan besen,potong empat.ada mee goreng.sayur campur (tempe,soon.kentang,kacang tanah,etc),ayam masak kicap,keropok ikan,rempeyek. (sangat sedap.yummy!)








bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D