Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Wednesday 12 January 2011

11-01-11

aku buat treatment kat 101Hair Care.consultor tu belek-belek rambut dan hasilnya?eiuw!geli geleman tengok kepala sendiri.adoi2!aku rasa, kau orang punya kulit kepala pun lebih kurang je.eh.bukan aku nak mengata ke apa ke.tapi percaya lah.semua orang mesti mengalami benda yang sama dengan aku.sama ada teruk atau tak je.aku suggest kan, apa kata kau orang pergi check kulit kepala masing-masing.memang mahal tapi kalau kau orang kaw tim baik punya, dapat jugak pakej yang agak murah.memang la kita student kan, not affordable, masalah duit nak bayar itu ini.tapi..terpulanglah masing-masing ye.. :)



nama miss consultor tu Miss Bee Tee.tade gambar la pulak.pasal malu mau bergambar dengan dia.i kan pemalu orangnya.apa dia cakap?macam-macam.rambut ni boleh tumbuh 25 kali sahaja. tempoh rambut boleh bertahan 2 - 6 tahun.kalau liang roma rambut tu tersumbat, takan ada lagi rambut boleh tembus liang tu.dan lagi satu, aku nak tanya sikit ni.macam mana kau orang basuh rambut, masa syampu rambut tu?mesti dari atas kepala kan?aku tau da..actually, basuh rambut dari area belakang.naik sikit-sikit sampai ke atas.bukan atas ke bawah tau.ingat!and dont ever colored your hair!the dye chemical, uish!danger danger!:)



nanti next entri aku tunjuk gambar produk yang miss tu "paksa" aku  beli.how much?!rahsia la.. :D





p/s - tanak rambut gugur, bagi botak je..









bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D