Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Saturday 15 January 2011

Kau pernah tahan kencing?

maybe tajuk dan cerita aku kali ni agak ta sopan sikit, bagi segelintir readers la kan.tapi kalau ta suka tajuk ni, boleh bagi cadangan lain, apa tajuk yang sesuai ok.I open-minded dan boleh terima pendapat orang tau :) ayat ta boleh blah, konon nak tambah markah.eh.macam pantun pulak kan.


ok, berbalik dengan tajuk entri ni, aku nak tanya sikit, sikit je, jawab dengan ikhlas tau?pernah ta kau tahan kencing.ok contoh masa kau tengah temankan member shopping, tiba-tiba rasa macam nak terkucil yang teramat sangat?da minta izin nak masuk toilet ni, kejap je, tapi si member tu buat muka kesian dan cakap dengan nada manja "kejap la weh, temankan aku carik lipstik yang sama kaler dengan tudung".apa perasaan kau?mesti macam what the!


bukan itu sebenarnya yang aku nak heboh-heboh sekarang ni.aku cuma nak share cerita sikit.konon macam pengalaman pahit sakit jugak lah ni.tahun lepas rasanya benda ni jadik.masa tu aku nak balik cuti sem, sem lepas.sem 5 la kiranya.dan sem ni aku da super senior ok.sem 6 ok ok!*bangga dan angkat kening*balik naik bas tau.sangat independent la ini gadis comel :) lepas je paper MUET, aku terus berambus tunggu kat stesen bas Sungai Petani.excited ni nak balik.pasal cuti 2 bulan dan da plan apa yang aku nak makan banyak-banyak sepanjang cuti.ok.pendekkan cerita lah ye.macam da meleret sangat je ni.


dalam pukul 4 lebih sikit macam tu, bas Transnasional ke Teluk Intan sampai.aku heret beg tarik akademi fantasia dengan beg laptop dengan beg sangkut kat bahu then letak segala beg dalam bonet bas.perlu ke aku bagi tau satu satu apa yang aku buat?ok ta perlu!bas pun bergerak~perhentian pertama, pakcik bas tu berhenti kat RnR Taiping, aku ta turun pasal confident yang kidney aku ni masih kosong tade takungan air lagi.then, ta sampai setengah aku da rasa something.aisehmen.walhal nak tunggu sampai Teluk Intan (T.I) ni lagi 2 jam lebih gitu lah.tape, maybe lepas ni pakcik nak berhenti kot.sabar fara.perhentian kedua, stesen bas Ipoh.ta berani nak turun.pasal aku tatau mana lokasi toilet.kang karang kalau bas ni tinggal aku macam mana?haru.


sepanjang nak tunggu bas ni berhenti kat T.I, aku kat dalam bas da macam ayam kena sembelih.seriously, aku rasa macam nak tercabut segala organ dalam badan.ada pernah sampai aku terfikir, ada ke orang mati pasal tahan kencing? (-__-") kau pernah rasa macam yang aku rasa?elok-elok aku duduk, aku bangun, aku baring, aku sangkut dagu kat tingkap bas, aku tekan perut, aku dengar lagu, aku senyum, aku sengetkan badan, aku tumpang kaki kat kerusi sebelah.nasib baik jugaklah sebelah aku tade orang.kalau ta mesti dia pelik kan.aku rasa buah pinggang aku masa tu da tinggal tunggu masa nak meletup je ni.haish!pakcik la oi, kenapa la tade berhenti.selalunya awak berhenti.

agaknya macam ni kot jadiknya kalau ta tahan sangat.maunya aku terkucil dalam seluar.nampak kat kelengkang perempuan tu?

aku tengok jam.lama benor la nak sampai.rasa nak menangis pun ada.ok.cukup 2 jam lebih aku tahan kencing.sampai jugak kat stesen bas T.I tu.aku turun, jaga-jaga cik salmah.salah step kang terburai kencing kau.aku da nampak ayah dalam kereta.aku ambil segala beg, bagi ayah pegang.aku terus mencicit lari carik toilet.dan akhirnya..selesai penantian aku 2 jam lebih.adoyai (-__-")


tau apa yang aku rasa?setengah jam pertama, macam biasa la kan.kau tahan kencing, mesti rasa macam sakit kat perut tu kan?then, sejam lepas tu, rasa da mula nak sakit lebih-lebih sikit.setengah lagi lepas tu, da ta senang duduk.rasa macam mau pecah pundi kencing aku ni.5 minit, tengok jarum jam ta gerak pun.20 minit, adoi, habis la lepas ni aku jadik orang pertama mati pasal tahan kencing.30 minit tunggu, mak oi bas ni.langgar lubang pulak.mau terkencing dalam seluar la aku macam ni.5 minit lagi, aku nak nampak bumbung stesen bas ni.sabar sabar..


lepas ni, sebelum naik bas, aku nak pastikan yang aku tade minum air.dan tiap kali pakcik bas ni berhenti, aku mesti turun dan masuk toilet.set semua ni dalam otak, ye cik fara..





p/s - cerita aku ni ta senonoh ke?








bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D