Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Tuesday 25 January 2011

Senyum seindah suria

hari ni kan.ta seindah macam hari-hari biasa.rasa macam mendung je.bukan cuaca.tapi hati aku.sepanjang hari, dok moody ja.tapi tade lah moody sampai nak sentap kat semua orang.ta pasal depa semua jadik mangsa kezaliman aku pulak.naya weh.rasa nak sedih-sedih je ni.:face21: sampai sekarang ni.


pasal apa?ta dapat la dikenalpasti kan.maybe pasal hormon ta stabil.mungkin.ta pun lagi satu ni ha.yang buat aku makin asyik nak touching ja.HOMESICK:q:nak balik rumah sangat.kau tau kan macam mana bila da sebulan dok kat negara orang.walaupun keliling kau semua kawan-kawan yang memang superb terbaik.:face31:kawan-kawan, maafkan aku ye.nah!ni aku bagi Juliet jiran sebelah punya kucing. :91: jaga Juliet baik-baik.boleh pandang-pandang.



:103::103:


tape lah.kasi stabil aku punya emosi.ni semua pasal emotional block.haish:x:banyak sangat fikir kan.tenang.cool.:11:ok.stabil da.erm..tadi jaga booth ICT Fair.last entry aku ada sebut kan pasal benda ni.hah!lupa sangat la kau tu.macam orang tua tau.tape.tamau moody, kau dimaafkan.belanja aku Cadbury.meleleh da ni.air liur la weh.


nanti bila aku punya USB ni da boleh detect.da ta mereng, aku upload gambar kat ICT Fair tu.sharing is berkongsi kan..:h:









:22::21::22::21:
bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D