Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Thursday 13 January 2011

Apa mau STORY ni?

boleh ke kalau tade topik tapi nak buat entri baru?
agak-agak ada ta siapa-siapa yang nak baca?
selalunya apa topik yang readers suka nak baca ye?


hah!tiba-tiba idea muncul kedebuk-kedebuk pulak ni.*kedebuk ke gedebuk?*banyak sangat ni sampai tatau mana nak starting dulu.


mesti ada antara readers yang ada masalah kulit kan?especially kulit muka.ala contoh macam kulit muka berminyak ke, jerawat jeragat, berlubang ke?pori-pori besar ke, bintik hitam bekas jerawat.kan kalau tengah jerawat tu nak masak, mesti tangan pun gatal nak picit-picit kan?lastly, hasilnya mesti jadik macam ni kan?


*pst* bukan la muka rupa gini.maksud aku, yang bintik-bintik hitam tu.ish.malu-malu!*tsk*

tau da..pasal aku pun macam tu..


tadi aku pergi try pergi satu klinik kulit ni.lokasi kat sungai petani.so, aku recommend benda ni kat siapa-siapa yang tatau dan ta pernah tau.khas untuk orang yang dekat-dekat area sungai petani ni je.yang jauh tu kalau rasa nak datang, boleh sahaja.nama klinik ni, Khoo Klinik Kulit Perdana :)


so, bila doktor tu check aku.dan aku terpaksa kecik kan mata buka telinga besar-besar.pasal apa?pasal doktor apek tu cakap punyalah, nahai.slow motion sangat.bukanlah pasal dia cakap sebijik-sebijik.tapi ya ampun, slow sangat.ta dengar langsung.ok.doktor tu check muka aku pakai lens besar punya.gila besar.dia cakap muka aku ada masalah minyak dan dia suggested aku pakai produk dia.


1) pencuci muka



2)krim siang (gambar matahari, siang lah kan?)


3)krim malam (gambar bulan, malam la pulak)


4)supplement




dan agak-agak berapa harga semua benda ni?
RM 61!



berbaloi ke?harap-harap lah ye.pasal ramai lecturer aku da try produk ni.staf UiTM.housemate aku sendiri pun pakai jugak.alhamdulillah, da kurang sikit masalah muka dia.just think positive and have a good intention.insyaallah, berkesan..




p/s - kalau cerita pasal bela ayam kampung kat belakang rumah kan, readers nak baca ta?
p/s/s - lepas ni memang kena sekat makan betul-betul la kan.habis da duit beli macam-macam produk.








bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D