Enthusiasm yang sangat tinggi untuk semester 6

Meh ikut nenek, meh!

Glossary




Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

Sunday 2 January 2011

Nafsu aku mula membuak

apa puncanya?jeng jeng jeng..nafsu ni mula datang bila duit banyak, awal-awal tahun; especially 2011, tade pakwe, mengidam lama ta dapat,.faham-faham jela kan.bila naluri mula nak mencanak-canak naik.apa entah mancanak kau bantai tu kan.bila nafsu tinggi galah mula datang.ai..agak-agak, apa yang aku nafsukan sangat ye?sampai mencanak bahasa yang aku taruk.


.
.
.
.
.
.
.
.



nombor 1
SECRET RECIPE CAKE

seriously, memang dengan serta merta nafsu aku terus sampai ke tahap yang da tade tahap da.ta kira la aku beli sendiri ke, orang belanja *lagi la aku suka!*, turun terjun dari langit ke.mesti aku nak dapat jugak kek supernova marvelous tu.walaupun aku tau, bukan la semedang je aku ni berduit.beruang pun bukan. yang paling aku teringin teruja nak rasa, cheese cake dia.blueberry cheese cake.hiush.jangan cakaplah.sampai masuk mimpi pulak.berapa kuat punya penangan dia ni?kau tunggu, kejap lagi aku terjah kedai secret recipe ni.kat sungai petani, berlambak kedai kau.berlambak ke? (-__-")


macam da terasa-rasa cheese tu kat mulut ni.yum yumm!


nombor 2
CORNETTO ice-cream

ni la satu.ya ampun!kalau boleh mau tiap hari aku rempit pergi kedai depan perumahan ni, beli cornetto.serius!tapi katanya makan aiskrim hari-hari, GEMUK.tapi ada aku kisah?yang penting tekak aku.tapu duit..aku ta dapat cornetto pun tade hal.yang penting, aiskrim.ta kisah perasa apa pun, jenis apa pun.yang penting, sejuk-sejuk nyaman-nyaman.smarties pun boleh.ala, aiskrim kon kat billion boleh sahaja :p makan cornetto tu untuk show your love, kan?




nombor 3
CADBURRY chocolate


favorite!favorite!dapat satu gigit, memang takan puas.nafsu tu masih ta terlunas lagi.dapat satu papan yang 40 bar tu, memang terbaik!adoi..kejap lagi aku beli kau.tunggu.kalaulah kan, hari ni hari bertuah aku.tiba-tiba je dapat cadburry yang hamper besar tu.oh indahnya dunia!



ish!ta boleh tunggu lagi ni.nak siap-siap, nak pergi carik semua makanan nikmat tu.zass!






bye!

| Terima kasih jenguk-jenguk sini! |

0 mulut:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Post a Comment

Komen lah banyak-banyak! Lepas dah komen, refresh dan tunggu sekejap. Mesti ada notes untuk U :D